SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Money.pl wyprzedził Business Insidera, w górę sekcja biznesowa Fakt.pl

Na pozycję lidera zasięgowego wśród witryn biznesowo-prawnych wrócił Money.pl, wyprzedzając Business Insider Polska. Mocno wzrosła odwiedzalność sekcji gospodarczo-prawnej Fakt.pl, natomiast spadki zanotowały analogiczne działy o2.pl i Spidersweb.pl, a także Infor.pl.

Article

We wrześniu br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnął 9.67 mln użytkowników, czyli 32,56 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził na stronie średnio 14 minut i 39 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) zanotował natomiast 9,09 mln użytkowników, 30,61 proc. zasięgu oraz 12 minut i 7 sekund przeciętnego czasu korzystania. W tej ostatniej statystyce poziom 10 minut przekroczył jeszcze Bankier.pl (Bonnier Business Polska) - każdy z 3,28 mln internautów (co dało 11,37 proc. zasięgu) spędził średnio 11 minut i 51 sekund.

Zasięgowo zaraz poniżej Money.pl i Business Insider Polska są sekcje biznesowo-prawne kilku portali horyzontalnych. Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) taki dział zanotował 6,06 mln użytkowników, 20,41 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 53 sekund przeciętnego czasu korzystania, na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,01 mln internautów, 20,26 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 43 sekundy średniego czasu korzystania, na Gazeeta.pl (Agora) - 4,84 mln użytkowników, 16,29 proc. zasięgu oraz 5 minut i 27 sekund średniego czasu, a na Interii (Grupa Interia-Polsat) - 4,2 mln internautów, 14,16 proc. zasięgu oraz 7 minut i 45 sekund średniego czasu.

Oprócz Fakt.pl branżę prasową w zestawieniu reprezentuje Infor.pl, jeden z serwisów „Dziennika Gazety Prawnej”. Odwiedziło go 4,15 mln internautów (to 13,99 proc. zasięgu), spędzając średnio po 4 minuty i 17 sekund.

Najniższy czas spędzany przez użytkowników zanotowały, oprócz sekcji biznesowo-prawnej o2.pl, analogiczne działy TVN24.pl i Spidersweb.pl. Ten pierwszy miał 3,63 mln użytkowników, 12,24 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 54 sekund przeciętnego czasu korzystania, a drugi - 3,6 mln użytkowników, 12,12 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 48 sekund średniego czasu.

Miesiąc do miesiąca Money.pl zyskał 233,4 tys. użytkowników (2,5 proc.), a średni czas korzystania wydłużył się o minutę i 22 sekundy (10,3 proc.). W efekcie wrócił na pozycję lidera, wyprzedzając Business Insider Polska, który przy małym wzroście przeciętnego czasu korzystania (o 5 sekund, czyli 0,7 proc.) stracił 479,7 tys. odwiedzających (5 proc.).

W sekcji Fakt.pl o biznesie i prawie liczba internautów zwiększyła się aż o 2,04 mln (51,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego - o minutę i 25 sekund (42,9 proc.). Na Gazeta.pl taka sekcja zyskała 166,5 tys. użytkowników (3,6 proc.) i 17 sekund przeciętnego czasu korzystania (5,5 proc.), na Interii - 760,1 tys. internautów (22,1 proc.) oraz 12 minut średniego czasu (2,6 proc.), a na TVN24.pl - 184,5 tys. użytkowników (5,3 proc.) i 29 sekund średniego czasu (14,1 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Natomiast spadki w obu statystykach zanotowały Infor.pl oraz działy gospodarczo-prawne o2.pl i Spidersweb oraz Infor.pl. Pierwsza witryna straciła 1,39 mln użytkowników (18,6 proc.) i 39 sekund spędzonych średnio przez każdego (14,3 proc.), druga - 175,6 tys. internautów (4,6 proc.) oraz minutę i 8 sekund przeciętnego czasu korzystania (28,8 proc.), a trzecia - 293,4 tys. użytkowników (6,6 proc.) i 6 sekund średniego czasu korzystania (2,3 proc.).

Dołącz do dyskusji: Money.pl wyprzedził Business Insidera, w górę sekcja biznesowa Fakt.pl

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jurij
A gdzie Biznes Info??
odpowiedź
User
merynos
A gdzie Biznes Info??
biznesinfo.pl ma 2,1 mln RU i jest na 15 pozycji. Musi urosnąć 4,5 raza by być liderem kategorii.
odpowiedź
User
Bx
A strefabiznesu.pl Polskapress? Dlaczego omijacie?
odpowiedź