Money.pl ma milion użytkowników więcej niż Business Insider, mocno w górę Biznesinfo.pl (Top10)

W październiku br. Money.pl odwiedziło o milion internautów więcej niż Business Insider Polska i o ponad dwa miliony więcej niż Biznesinfo.pl, który w br. osiągnął duży wzrost zasięgu. Sekcja biznesowo-prawna Gazeta.pl wyprzedza witryny „Rzeczpospolitej” i „Dziennika Gazety Prawnej” oraz analogiczne działy WP.pl, TVN24.pl i Interii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Money.pl ma milion użytkowników więcej niż Business Insider, mocno w górę Biznesinfo.pl (Top10)

Według wyników nowego badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 9,26 mln użytkowników, 31,95 proc. wszystkich internautów w Polsce.

Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 8,27 mln odwiedzających, a Biznesinfo.pl (Grupa Iberion) - 7,19 mln.

Ten drugi serwis, działający od połowy ub.r., od wiosny osiągał duże wzrosty zasięgu. Według poprzedniego badania Gemius/PBI w marcu był jeszcze poza czołową dziesiątką kategorii biznesowo-prawnej, natomiast w maju zanotował 3,66 mln użytkowników, w lipcu - 4,5 mln, a w sierpniu - 4,4 mln. Dalsze wzrost nastąpiły we wrześniu i październiku.

Gazeta.pl przed WP.pl i TVN24.pl

W zestawieniu są sekcje biznesowo-prawne czterech portali horyzontalnych. Na Gazeta.pl (Agora) taki dział, obejmujący głównie serwis Next Gazeta, miał 5,53 mln użytkowników, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 4,47 mln, na TVN24.pl - 4,42 mln, a na Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) - 3,81 mln.

W środku stawki znalazły się trzy serwisy dzienników ekonomicznych. Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media), na którym są publikowane także treści o polityce, sporcie i kulturze, odwiedziło 4,89 mln internautów.

Dwie inne witryny są związane z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes): Gazetaprawna.pl zanotowała 4,66 mln użytkowników, a Infor.pl - 4,63 mln.

grafika

Październik był pierwszym miesiącem realizacji Mediapanelu, a porównywanie jego wyników z danymi z badania Gemius/PBI - jak przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl firma PBI - przed miesiąca czy roku jest mało miarodajne. Z nowego badania nie są już przekazywane mediom statystyki dotyczące liczby odsłon i średniego czasu korzystania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek