SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Monika Banaś-Jankowska dyrektorem marketingu w dziale beauty care firmy Henkel

Monika Banaś-Jankowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale beauty care (kosmetyki) w polskim oddziale firmy Henkel. Zastąpiła Karolinę Markiewicz-Kuskowską, która została dyrektor zarządzającej Henkel Beauty Retail w Czechach i na Słowacji.

Monika Banaś-Jankowska Article

Monika Banaś-Jankowska na nowo objętym stanowisku odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i trade marketingowej marek kosmetycznych z portfolio firmy (Palette, Taft, Syoss, Schauma, Gliss Kur i Fa). Do jej obowiązków należy również planowanie i realizacja budżetu marketingowego, a także poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu. Menadżerka zarządza kilkunastoosobowym zespołem.

Banaś-Jankowska dotychczas związana była z firmą Colgate-Palmolive, gdzie przez ostatni rok pełniła funkcję group brand managera kategorii Oral Care na rynkach Europy Środkowej. Przed objęciem funkcji regionalnej, zarządzała zespołem shopper marketingu kategorii oral care, odpowiadając za tworzenie i wdrażanie platform aktywacyjnych u kluczowych klientów. Swoje doświadczenie zdobywała również w SC Johnson oraz Procter & Gamble Prestige Products.

Monika Banaś-Jankowska jest absolwentką Uniwersytetu Szczecińskiego, gdzie uzyskała dyplom studiów magisterskich na kierunku filozofia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Monika Banaś-Jankowska dyrektorem marketingu w dziale beauty care firmy Henkel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl