Monika Bierwagen odchodzi z Isobar Polska, agencją będą kierować Gajzler, Manista, Janus i Drabent

Monika Bierwagen po ponad roku pracy odchodzi z agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska), w której pełniła funkcję prezesa i dyrektora zarządzającego. Pełne zarządzanie firmą przejmują Agnieszka Gajzler, Artur Manista, Przemysław Janus i Yuri Drabent.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Monika Bierwagen odchodzi z Isobar Polska, agencją będą kierować Gajzler, Manista, Janus i Drabent
Monika Bierwagen

- Zarządzanie tak dużą strukturą, jaką jest dziś agencja Isobar, wymaga zaangażowania, na które obecnie, ze względów osobistych, nie mogę sobie pozwolić - tłumaczy Monika Bierwagen.

W agencji pracowała od początku ub.r. Wcześniej przez wiele lat była związana z Grey Group Poland, gdzie jako dyrektor zarządzająca odpowiadała za współpracę w regionie Europy Centralnej z największym klientem agencji - Procter & Gamble, a także prowadzenie projektów regionalnych i działanie w strukturach WPP. Ogółem z branżą reklamową jest związana od prawie 20 lat.

- W chwili obecnej nie planujemy rekrutacji na stanowisko, które do tej pory zajmowała Monika. Zarządzanie Isobarem zdecydowaliśmy się powierzyć zespołowi, który łączy wiedzę na temat charakteru działania w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska z doskonałą znajomością specyfiki klientów obsługiwanych przez agencję - wyjaśnia Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Ten zespół tworzą Agnieszka Gajzler, Artur Manista, Przemysław Janus i Yuri Drabent. Pierwszych troje do kierownictwa Isobar Polska dołączyło w lutym br., Gajzler objęła funkcję wiceprezesa ds. mediów i contentu, Manista - wiceprezesa ds. rozwoju biznesu, a Janus - chief operating officera. Natomiast Yuri Drabent od września ub.r. pełni w firmie funkcję dyrektora kreatywnego.

grafika

fot. (od lewej: Artur Manista, Agnieszka Gajzler, Yuri Drabent, Przemysław Janus)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"