SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński promują Muzeum Narodowe w Warszawie

Rozpoczęła się kampania promocyjna Muzeum Narodowego w Warszawie. Bohaterami spotów są Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński, którzy opowiadają o tym, czym jest sztuka.

Article

Głównym elementem kampanii prowadzonej pod hasłem „A ty, co zobaczysz?” są trzy spoty. Ich bohaterami są piosenkarka Monika Brodka, koszykarz Marcin Gortat i himalaista Marek Kamiński.

Marcin Gortat porównuje mecze, w których gra do bitwy. Monika Brodka zdradza co czuje, gdy patrzy na obrazy, zaś Marek Kamiński mówi o tym, czym jest dla niego sztuka.

Kampania obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej w metrze, billboardy (Stroer) i na reklamy w komunikacji miejskiej (ZTM). Spoty będą  emitowane w sieci kin Multikino oraz w internecie: na kanałach Muzeum Narodowego w Warszawie, które funkcjonują na  YouTube, Facebooku, Instagramie i Twitterze.

Wsparciem kampanii jest akcja #atycozobaczysz, która zachęca do wspólnego promowania Muzeum Narodowego.

Kampania pod hasłem „A ty, co zobaczysz?” promuje zbiory Muzeum Narodowego, które samo we własnym zakresie przygotowało koncepcję i kreację reklam.

Spoty wyreżyserował Marcin Maziarzewski. Postprodukcją i wsparciem artystycznym zajęło się Chimney Poland, zaś za działania media relations oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Kultura.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński promują Muzeum Narodowe w Warszawie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kasia
Wolałabym Małgosię Rozenek z mężem i jego byłą jak się szarpią pod gmachem muzeum. Rycerzy Chrystusa w płaszczach z logo muzeum i dużym różańcem. Dobre byłyby też klęczące Kożuchowska i Radwańska, całe na czarno, na schodach muzeum. To bym oglądała, a tak? Szkoda pieniążków.
11 9
odpowiedź
User
mateo
BRAWO Kasia !! gortat, brodka, kaminski to fani pisowscy..nigdy nie zrozumiem
8 9
odpowiedź
User
majkimajk
o dżizas! to się nie dzieje naprawdę!
9 8
odpowiedź
User
kustosz
Chimney przypunktował fx-ami u ministra ale całość tylko pogłębia hermetyczność przybytku.
Może MN powinno zmienić nazwę na "Galeria" to wtedy ktoś w niedzielę wdepnie gdy zamkną złote tarasy.
8 8
odpowiedź