„Tygodnik Powszechny” ma promotorkę marki. Z przeszłością w Agorze i RASP

Monika Lech została promotorką marki „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny). Odpowiada za rozpoznawalność marki pisma na rynku medialnych i wśród czytelników.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
„Tygodnik Powszechny” ma promotorkę marki. Z przeszłością w Agorze i RASP
Monika Lech

Monika Lech od połowy stycznia jest promotorką marki (to polski odpowiednik stanowiska brand manager) „Tygodnik Powszechny”.

- Odpowiadam za wszystko, co wiąże się ze wzrostem rozpoznawalności marki „Tygodnik Powszechny” na rynku medialnym i wśród czytelników – mówi Wirtualnemedia.pl Lech. - To dość szeroki zasięg odpowiedzialności, trochę wchodzi w promocję, marketing, strategie rozwoju biznesowego. Te odpowiedzialności są szersze w małej organizacji niż medialnych koncernach – dodaje.

- Jestem autentycznie zachwycona kulturą pracy, jest jedyna w swoim rodzaju. Tradycje pisma, zasoby intelektualne i to, ile „Tygodnik” może jeszcze dać Polsce, są niesamowite – podkreśla Lech.

Monika Lech do przez ostatnie lata skupiała się na pisaniu książek urban fantasy, w tym cykl „Droga Smoka”. W przeszłości związana była z Agorą – jako dyrektorka wydawnicza Gazeta.pl, a później dyrektorka wydawnicza i programowa serwisu Wyborcza.pl. Z firmą rozstała się pod koniec 2017 roku.

Wcześniej pracowała przez ponad dziesięć lat w Grupie Onet RASP, m.in. jako digital publishing director. W przeszłości była reporterką w krakowskich lokalnych rozgłośniach radiowych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jacek-podsiadlo-felietony-koniec-tygodnik-powszechny,7169437826274945a ##

jsx
Autor artykułu:
jsx
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż