SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Monika Richardson reklamuje Prima Cafe (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Prima Cafe z udziałem Moniki Richardson. Akcję pod hasłem „Życie pisze historie. Prima nadaje im smak” przygotowały firmy Draft FCB + Ad Fabrika i Media Direction OMD.

Monika Richardson reklamuje Prima Cafe (wideo)

W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej Prima Cafe prezenterki TVP Monika Richardson w gronie przyjaciółek wymienia się opowieściami z historii swoich rodzin. Taki przekaz ma podkreślać, że ta kawa sprzyja dzieleniu się opowieściami o losach bliskich, przyczyniając się do wzmacniania więzi rodzinnych.

Działaniom reklamowym towarzyszy konkurs „Cafe Prima – Historie przy kawie słyszane”, w którym do 20 listopada można przesyłać mailowo krótkie opis swoich historii rodzinnych. Najciekawsze prace będą publikowane w „Pani Domu” oraz serwisach primafinezja.pl i polki.pl, a autorzy trzech najlepszych prac – wybranych przez jury pod przewodnictwem scenarzystki Ilony Łepkowskiej – otrzymają nagrody pieniężne.

Akcja reklamowa pod hasłem „Życie pisze historie. Prima nadaje im smak” jest na razie prowadzona w telewizji. Kreację kampanii – na zlecenie firmy Sara Lee Coffee and Tea Poland kontrolującej markę Prima Cafe – przygotowała agencja reklamowa Draft FCB + Ad Fabrika, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Monika Richardson reklamuje Prima Cafe (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pre-zent
A co ma innego robić?
8 8
odpowiedź
User
on 27
huknolbym ta pania monczke
8 9
odpowiedź
User
ironijja
Poprawka:
Monika Richardson reklamuje Prima Cafe i wylatuje z TVP2
9 8
odpowiedź
User
egon
fajna laleczka
8 9
odpowiedź
User
nick
no dobra ale skupmy sie na kawie. to sikacz. jak wiekszosc kaw na polskim rynku. niski poziom produktow musi byc reklama wspierany. tyle.
8 8
odpowiedź