Motorola i Wyclef Jean szukają talentów muzycznych

Motorola prowadzi konkurs na najlepsze muzyczne wideo wykonanetelefonem tej firmy oraz kampanię promującą tą akcję. Nadesłanenagrania ocenią najpierw internauci, potem specjaliści z branży, adla zwycięzcy specjalną piosenkę napisze i wyprodukuje Wyclef Jean.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętym właśnie konkursie "Motorola Star" należy za pomocątelefonu tej marki zarejestrować muzyczne wideo z jedną zdziesięciu piosenek zaproponowanych przez organizatorów i umieścićje do końca tego roku na stronie internetowejmotorola.com/motorokrstar. Przez pierwsze dwa tygodnie nagraniabędą oceniać internauci, którzy ustalą w ten sposób stonajciekawszych wykonań. Następnie z tych filmików zostaniewybranych przez polskich przedstawicieli branży muzycznej dziesięć,które razem z nagraniami z Węgier i Portugali ostatecznie ocenijury pod przewodnictwem Wyclefa Jeana. Wyłoniony w ten sposóbzwycięzca wyjedzie do Nowego Jorku, żeby zarejestrować piosenkęnapisaną dla niego specjalnie przez tego wokalistę. Wyclef Jeandodatkowo wyprodukuje jeszcze ten utwór, a konsultacji wokalnychudzieli laureatowi konkursu Fergie. Zwycięzca będzie też mógłpodpisać kontrakt płytowy z jedną z najważniejszych wytwórnimuzycznych.

W Polsce kampania reklamująca konkurs rozpoczęła się 10listopada i przez tydzień miała formę teaserową. Następnie akcjaujawniła szczegóły i pod hasłem "Chcesz być gwiazdą Motorokr?"prowadzona jest na największych portalach (WP, Onet, Interia,Gazeta.pl) i w komunikatorze Gadu-Gadu. Konkurs promują równieżstacje telewizyjne MTV, VIVA i VH1, radio Eska oraz magazyn"Eurostudent".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu