SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Motorola podpisała umowę z MTV

Motorola i MTV zawarły porozumienie marketingowe, które ma pomóc obu firmom w dotarciu do młodych odbiorców.

Na mocy 3-letniej umowy o wartości 75 mln USD, oddziały MTV zlokalizowane poza USA będą emitować nowe programy, profilowane na podstawie informacji przesyłanych przez odbiorców. Z kolei Motorola będzie instalować przygotowane przez MTV aplikacje w nowych modelach telefonów komórkowych. Znajdą się wśród nich dzwonki, gry, wygaszacze ekranu i inne materiały wykorzystujące brand MTV. Użytkownikom telefonów będą również dostarczane informacje o lokalnych imprezach muzycznych. Pojawią się też nowe usługi internetowe wykorzystujące współpracę obu firm.

Dzięki porozumieniu Motorola chce przyciągnąć nowych klientów z rozkochanego w elektronicznych gadżetach „pokolenia MTV”. Z kolei MTV chce zwiększyć swoją oglądalność poza Stanami Zjednoczonymi, gdzie obecność telewizji kablowych jest relatywnie niska (na poziomie USA z połowy lat 80-tych).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Motorola podpisała umowę z MTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl