SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Motorola wybiera agencje

Drugi na świecie producent telefonów komórkowych zamierza wybrać agencje BBDO, należącą do koncernu Omnicom.

Budżet reklamowy Motoroli to około sto milionów dolarów rocznie. Kwotą tą zarządzać będzie teraz właśnie BBDO. Pierwszym projektem, który agencja przygotuje dla amerykańskiej firmy, będzie kampania reklamowa nowego telefonu ROKR.

Motorola zaprojektowała ten aparat we współpracy z firmą informatyczną Apple. Na ROKR będzie można ściągać pliki muzyczne z portalu iTunes, należącego do Apple. W kampanii promocyjnej tego modelu mają wziąść udział gwiazdy sceny muzycznej, takie jak Madonnna czy Iggy Pop.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Motorola wybiera agencje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl