MPG będzie obsługiwał Sephorę w Polsce, Czechach i Słowacji

Dom mediowy MPG zdobył w przetargu budżet mediowy Sephory - sieci perfumerii.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

MPG będzie odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów na rynkach Polski, Czech i Słowacji.

Pokonał w przetargu Star Media oraz Universal McCann.

Kreacje reklam Sephory powstają we Francji i są adaptowane na poszczególne rynki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego