SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MPG dla Grupy Paradyż

Dom mediowy MPG wygrał przetarg na zaplanowanie i zakup mediów do planowanych na najbliższe miesiące działań reklamowych Grupy Paradyż.

Projekt obejmuje działania na rynku polskim oraz na 5 rynkach zagranicznych (Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa, Estonia).

Przetarg został rozstrzygnięty z końcem kwietnia br., oferta firmy MPG okazała się najbardziej korzystna. Jest to początek współpracy, umowa dotyczyć będzie w/w projektu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MPG dla Grupy Paradyż

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl