SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MTV firmuje swoją marką festiwal, ale relacje tylko na Vivie

MTV Networks Polska i Gdański Archipelag Kultury zorganizują drugą edycję Festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę. Impreza, która wsparta jest marką kanału MTV Polska, będzie relacjonowana jednak tylko w Viva Polska.

MTV firmuje swoją marką festiwal, ale relacje tylko na Vivie

 Impreza odbędzie się 7 i 8 sierpnia br. na  Placu Zebrań Ludowych w Gdańsku i będzie w tym roku miała charakter taneczny. Podczas MTV Gdańsk Dźwiga Muzę 2010 – Dance Edition wystąpią znani DJ-e z Polski i ze świata (DJ Noz, DJ Define, The Returners, kolejna nazwiska nie są jeszcze potwierdzone) oraz odbędą się warsztaty choreograficzne prowadzone przez cenionych choreografów (jak m.in. Gigi Torres, Anthony Kaye). Nadzór nad częścią taneczną będzie sprawował Augustin Egurolla oraz Egurolla Dance Studio.

- Tegoroczna edycja festiwalu to powrót do korzeni MTV, które jako pierwsze tworzyło formaty łączące muzykę i taniec. Jeszcze przed tanecznym boomem w Polsce nasi widzowie śledzili zmagania taneczne w takich programach jak „Wade Robson Project”, „MTV Shakedown”, czy też lokalnej produkcji „W Rytmie MTV” – komentuje nową formułę festiwalu Robert Cieśluk, dyrektor marketingu MTV Networks Polska.

Impreza firmowana jest wprawdzie marką MTV Polska, ale zapowiedzi i relacje z niej (nie zaplanowano transmisji) emitowane będą wyłącznie na antenie kanału Viva Polska, który też należy do spółki MTV Networks Polska. Dlaczego nie będzie ich w stacji MTV Polska?

– Ramówka MTV Polska jest tak skonstruowana, że nie jesteśmy w stanie pokazać w niej relacji z festiwalu. Priorytetem dla nas będzie relacjonowanie tej imprezy w kanale Viva Polska, który nadaje relacje z różnych, nie tylko organizowanych przez nas eventów – mówi nam Małgorzata Rybak-Dowżyk, PR manager w MTV Networks Polska - Kanał MTV Polska ma inny charakter niż Viva Polska,  a obie stacje nie konkurują bezpośrednio ze sobą – dodaje.

Na antenie MTV Polska emitowane będą jedynie spoty reklamujące festiwal. Pojawią się one też w kanałach Viva Polska, MTV European oraz VH1 European.

Bilety na MTV Gdańsk Dźwiga Muzę 2010 można nabyć w sieciach Eventim i Empik w cenie 10 zł za każdy festiwalowy dzień. Tyle samo kosztuje wejściówka na warsztaty taneczne.

W ub.r.  na festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę wystąpili głównie popularni artyści muzyki rozrywkowej z kraju i ze świata, m.in. Katie Melua, Goya czy Afromental.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MTV firmuje swoją marką festiwal, ale relacje tylko na Vivie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szoook
przecież viva nalezy do grupy MTV, nie rozumiem tego uwypuklenia w tytule... :)
8 8
odpowiedź
User
Goho
W ramówce MTV ważniejsze są kanały typu "Jak straciłam dziewictwo", niż muzyka, zresztą chłamowa.
8 8
odpowiedź