SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MTV i Wrigley - uczta dla klubowiczów

Kampania promocyjna MTV X Cite Nights

MTV i Wrigley organizują kampanię promocyjną MTV X Cite Nights. Główną przesłanką kampanii jest promowanie najnowszego produktu X- cite i częstowanie młodzieży najlepszą dawką muzyki.

Kampania promocyjna nowego produktu skierowana jest przede wszystkim do przedstawicieli młodego pokolenia - stąd jej głównym wyrazem będzie cykl klubowych imprez na terenie całego kraju organizowanych wspólnie z MTV.

A teraz pełen rozkład jazdy...
07.09.2002 - klub Piekarnia w Warszawie, występuje: Shakedown
14.09.2002 - klub Eskulap w Poznaniu, występuje: Jazzy M
21.09.2002 - klub Sfinks w Sopocie, wystepuje: Jacques Lu Cont
28.09.2002 - klub Faraon w Łodzi, występuje: Decoder & Substance (z formacji Kosheen)
05.10.2002 - klub Rotunda w Krakowie, występuje: Blame + MC DRS
11.10.2002 - klub Kanty w Katowicach, wystepuje: Speedy J
18.10.2002 - klub Radio Bar we Wrocławiu, występuje: Paul Jackson
25.10.2002 - hala WDS w Szczecinie, występuje: Tomcraft
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MTV i Wrigley - uczta dla klubowiczów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl