MTV Networks Polska planuje kampanie VH1 i Comedy Central

Jesienią będą miały miejsce kampanie wizerunkowe VH1 Polska iComedy Central. MTV Networks przygotowała je we własnym zakresie,za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowyZenithOptimedia.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Kampania wizerunkowa VH1 rozpocznie się w październiku. Obejmieprasę, Internet, metro TV oraz nośniki zewnętrzne. Miesiąc później( w listopadzie) będzie miała miejsce kampania Comedy Central.Przewidziano promocję na nośnikach zewnętrznych, a także poprzezmailing oraz ulotki.

Osobno promowana będzie impreza Viva Comet 2008, podczas którejzostaną przyznane nagrody dla najlepszych polskich muzyków. Jejkampania obejmie swoim zasięgiem głównie Warszawę (to tutaj 2października odbędzie się w tym roku ceremonia).

Obejmie zarówno nośniki zewnętrzne takie jak winylewielkoformatowe, plakaty na przystankach komunikacji miejskiej,nośniki wielkoformatowe dmuchane, ale również prasę, radio iinternet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator