MTV Networks wraca do At Media

MTV Polska i VH1 Polska w domu sprzedaży At Media.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od 1 stycznia 2006 kanały z portfolio MTV Networks Polska - MTV Polska oraz VH1 Polska - w zakresie sprzedaży czasu reklamowego, sponsoringu i projektów specjalnych będą ponownie reprezentowane przez dom sprzedaży At Media. Przez ostatni rok firma współpracowała z Discovery Media Polska.

- Zdecydowaliśmy sie na zmianę, ponieważ otrzymaliśmy bardzo atrakcyjna ofertę na 2006 od At Media - powiedział nam Tomek Bruss, Advertising & Sponsorship ManagerMTV Networks Polska, który  będzie odpowiadał za bezpośrednią współpracę z At Media. Tym samym At Media będzie reprezentować 22  kanały tematyczne. Dla wszystkich kanałów At Media będzie prowadzić sprzedaż kampanii GRP, kampanii spotowych dla komunikacji dopasowanej do danego  programu, ofert sponsoringowych i projektów specjalnych. "Cieszy nas, że dzięki reprezentowanym przez nas kanałom - znanym markom telewizyjnym, zajmujemy pozycję lidera w dotarciu to targetów: dzieci, młodzież, dorośli. Pozwala nam to na pozyskiwanie unikalnej widowni dla kampanii Klientów reklamowych we wszystkich grupach celowych. W 2006 roku będziemy też nadal rozwijać kreatywne rozwiązania jakie oferują kanały tematyczne. Oprzemy się na doświadczeniu zdobytym przy realizacji ponad 150 projektów specjalnych w ciągu ostatnich 2 lat " - mówi Marcin Boroszko - Dyrektor Zarządzający At Media.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK