SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Więcej muzyki w MTV Polska. „Podążamy za oczekiwaniami i gustami widowni”

Kanał MTV Polska, który w ostatnich kilkunastu latach koncentrował się na programach rozrywkowych, zdecydował się wydłużyć o blisko godzinę pasmo muzyczne „MTV Breakfast Club”. Na antenie pojawiają się wówczas teledyski.

Article

MTV powstało 1 sierpnia 1981 roku w Nowym Jorku jako pierwsza na świecie telewizja muzyczna. Nazwa jest rozwinięciem skrótu Music Television. Polska wersja MTV zadebiutowała 7 lipca 2000 roku. Na sopockim molo wystąpili m.in. Reni Jusis, Myslovitz i Kayah. Stacja powstała na bazie wcześniej działającego kanału Atomic TV (1997-2000), dostępnego w sieci kablowej PTK (później UPC Polska).

Z czasem programów muzycznych na antenie było coraz mniej. Zostały wyparte przez formaty reality typu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” z udziałem młodych ludzi, którzy nie stronią od alkoholu i przygodnego seksu. Nadawca nie krył, że rozrywka w dobie YouTube i Spotify przynosiła mu większą widownię niż muzyka.

Zmiany od 4 grudnia

W obecnej ramówce MTV Polska przez większość dni tygodnia teledyski można oglądać w pasmach od 2.36 w nocy do 6 rano i od 6 do 12.50. Pozostałą część doby wypełniają amerykańskie programy reality, takie jak „Catfish”, „Niemożliwe!”, „Dallas Cowboys: jak zostać cheerleaderką?”, „Ekipa z New Jersey”, „Ex na plaży”, „Pomocy! Jestem w sekretnym związku”, „All Star Shore - Epicka ekipa” i powtórki „Warsaw Shore - Ekipy z Warszawy”.

Już niedługo czas poświęcony na teledyski zostanie zwiększony. - Od 4 grudnia godziny emisji pasma MTV Breakfast Club zostaną zmienione. Nowy czas to godz. 6-13 od poniedziałku do czwartku, 6-10 w piątek oraz 6-9 w sobotę. Decyzja jest podyktowana faktem, że nasi widzowie bardzo chętnie oglądają ten blok programowy, a my podążamy za oczekiwaniami i gustami widowni - informuje Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, PR manager Paramount Global w Polsce, właściciela m.in. MTV Polska.

miany nie oznaczają rezygnacji z programów rozrywkowych. Paramount Global zamierza dalej inwestować w takie formaty. Kilka dni temu informowaliśmy, że rozpoczęły się zdjęcia do 20. odsłony programu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Premierowe odcinki reality-show trafią do emisji w stacji wiosną 2024 roku.

W portfolio Paramount Global na naszym rynku są także kanały typowo muzyczne: MTV Live HD, MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, MTV Hits, Club MTV i NickMusic. Ponadto firma nadaje: Nickelodeon, Nick Jr., NickToons, TeenNick, Comedy Central, Polsat Comedy Central Extra i Paramount Network. Paramount Global jest też współwłaścicielem (u boku Comcast) serwisu streamingowego SkyShowtime.

Udział MTV Polska w rynku telewizyjnym w 2022 roku wyniósł 0,03 proc.

Dołącz do dyskusji: Więcej muzyki w MTV Polska. „Podążamy za oczekiwaniami i gustami widowni”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
matiszczak
Jak to się ma do MTV Germany, na którym muzyka jest przez prawie cały dzień? Nijak! Pasma takie jak Party Zone, Chill Out Zone czy All Nighter z ciekawymi tematami teledysków tylko do ujrzenia w niemieckiej wersji! Polski zarząd MTV nigdy do tego nie dorośnie!
odpowiedź
User
MTV = patostreamy
Wyrzucić to polskie kierownictwo i zatrudnić kogoś, dla kogo muzyka jest pasją (a nie reality dla patologii)
odpowiedź
User
gbartosz83
A jak to się ma do tego, że premiery MTV Unplugged mają miejsce w konkurencyjne stacji, co samo w sobie jest dość dziwne?
odpowiedź