MTV Polska i Music Box Polska z tęczowym logo z okazji Miesiąca Dumy LGBTQ+, ale krócej niż w USA i Niemczech

MTV Polska po raz kolejny wesprze społeczność LGBTQ+ podczas Miesiąca Dumy. Z tego powodu m.in. logo kanału w dniach 26-28 czerwca będzie tęczowe. Podobne zmiany planuje także Music Box Polska. W USA i Niemczech niektóre kanały MTV już mają tęczowe loga.

Udostępnij artykuł:
MTV Polska i Music Box Polska z tęczowym logo z okazji Miesiąca Dumy LGBTQ+, ale krócej niż w USA i Niemczech

Marka MTV od wielu lat angażuje się w walce o tolerancję i prawa dla mniejszości seksualnych. Już w 2008 roku zakupiła kreskówkę opowiadającą o życiu homoseksualnego małżeństwa. - MTV Polska od lat promuje różnorodność i wspiera społeczność LGBTQ+, więc Pride Month traktujemy symbolicznie. Nasze inicjatywy przybierają na intensywności w czerwcu, jednak będziemy je kontynuować w następnych miesiącach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS w Polsce.

grafika

 

Zmiana logo i niektórych elementów oprawy graficznej

Logotyp MTV na polskich kanałach społecznościowych jest zmieniony od 1 czerwca. W weekend 26-27.06  MTV Polska wyemituje na antenie maraton z odcinkami “Catfish” z obsadą LGBTQ+. W tym czasie, od 26 do 28 czerwca, nastąpi również zmiana logotypu stacji oraz niektórych elementów oprawy. Tegoroczne logo MTV Pride jest nieco bardziej rozbudowane niż to stosowane rok temu, bo odzwierciedla więcej grup wchodzących w skład społeczności LGBTQ+.

grafika

Specjalna lista na Spotify i wewnętrzne aktywności dla pracowników ViacomCBS

Na tym działania wobec mniejszości seksualnych się nie zakończą. - W czerwcu zaproponujemy naszym fanom specjalnie dla nich skompilowaną listę MTV Polska Pride na Spotify z najlepszą muzyką, kojarzoną i znaną z naszej anteny. Kolejne inicjatywy będziemy ogłaszać na bieżąco. Wydarzeniom adresowanym do widzów i sympatyków MTV towarzyszą wewnętrzne aktywności organizowane dla pracowników ViacomCBS w Polsce - informuje Odachowska z  ViacomCBS.

grafika

W Stanach Zjednoczonych i Niemczech tęczowe loga od początku czerwca

Niektóre oddziały MTV zaczęły jeszcze szybciej świętować Miesiąc Dumy. Tak jest na przykład w Stanach Zjednoczonych, gdzie tęczowe logo mają już m.in. MTV 2, VH-1, a nawet Country Music Television (CMT).  Niemiecki kanał MTV HD również nadaje z tęczowym logiem od początku miesiąca. W przypadku większości państw europejskich, tak jak w Polsce, zmiany nastąpią później.- Każdy kanał MTV indywidualnie podchodzi do tego w jaki sposób i jak długo obchodzi Pride Month. My zdecydowaliśmy, że wizualna identyfikacja będzie nam towarzyszyła przez cały czerwiec na naszych wysoko zasięgowych i bardzo aktywnych social mediach, a kulminacja akcji odbywa się na antenie w dn. 26-28.06. Wówczas nie tylko zmieniamy logo i elementy oprawy antenowej, ale proponujemy też specjalnie dobrane programy. Przy okazji warto dodać, że w czerwcu, na platformach społecznościowych, zmieniło się również logo stacji Comedy Central - informuje ViacomCBS.

grafika

Tęczowe będzie także logo Music Box Polska

W dniach 18 - 20 czerwca także Music Box Polska zmieni swoje logo na tęczowe, a cały weekend poświęcony będzie najzdolniejszym artystom, którzy zawsze byli przyjaciółmi społeczności LGBTQ+. W ramach Pride Week nadawca planuje wyemitować dodatkowo 50 BEST PRIDE SONGS – specjalną listę przebojów, w której zaprezentowane zostaną doskonale znane utwory zarówno artystów otwarcie deklarujących przynależność do społeczności LGBTQ+, jak i wspierających ją. Wśród klipów nie zabraknie wyjątkowych przebojów od artystów takich jak: George Michael, Madonna, Ricky Martin, Cher, Elton John, Years & Years, Lady Gaga, Lil Nas X, jak i klipy polskich artystów: Kayah, Reni Jusis, thekayetan czy Nick Sinckler. Emisja w sobotę 19 czerwca o godzinie 11:00 i w niedzielę 20 czerwca o godzinie 20:00.

grafika

Music Box Polska po raz drugi dołącza się do Miesiąca Dumy

Kamera Music Box Polska będzie obecna podczas Parady Równości w Warszawie.  Rok temu ukraiński kanał należący do holdingu mediowego Music Box Group był pierwszym w historii tego kraju, który oficjalnie włączył się w obchody Pride Month, emitując "Pride Weekend" i zmieniając barwy swojego logo na tęczowe.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg