SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MTV sprawdzi, które reklamy podobają się młodzieży

MTV Networks Polska oraz spółka At Media organizują drugą edycjękonkursu Spoters, w którym młodzież wybierze swoje ulubione spotyreklamowe. Firma, której reklama wygra, otrzyma darmowy czasreklamowy na kanałach MTV Networks Polska.

Do konkursu mogą być zgłoszone wszystkie spoty reklamowe, któremiały swoją emisję od listopada 2008 roku do września 2009 roku.Zgłoszenia są przyjmowane w sześciu kategoriach: Cuda techniki,Dobrze skrojone, Nóż/widelec, Pachnidło, Rozmaitości, a także wnowej kategorii Kampania społeczna. Celem konkursu jest wyłonieniekreacji, która naprawdę zapisała się w pamięci odbiorców.

Na zgłoszenia organizator czeka do 15 października br. W dniach15-29 października potrwa badanie preselekcyjne. Od 2 listopada do20 grudnia br. na stronie internetowej www.spoters.pl prezentowane będąwszystkie zakwalifikowane do konkursu spoty i to tam widzowie będąmogli głosować na swoje ulubione reklamy. Wyniki konkursu Spoters2009 zostaną ogłoszone 28 stycznia przyszłego roku podczas galifinałowej.

Przy konkursie z organizatorami współpracują InteraktywnyInstytut Badań Rynkowych, który przebada wszystkie zgłoszone spotypod względem ich atrakcyjności przekazu oraz agencja interaktywnaNetizens, która przygotowała stronę konkursu.

Dołącz do dyskusji: MTV sprawdzi, które reklamy podobają się młodzieży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl