SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MullenLowe Group zajmie się promocją Warszawy w internecie

Spółki Octopus Media i Ostopus Warsaw, do których należą agencje mediowa MullenLowe Media Hub i reklamowa MullenLowe Warsaw wygrały przetarg władz Warszawy na promocję działań miasta w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comArticle

Przetarg dotyczył promocji działań Warszawy w internecie i na urządzeniach mobilnych. Władze Warszawy przeznaczyły na ten cel 1,24 mln zł.

W odpowiedzi wpłynęło 12 ofert. W finale przetargu wybrano ofertę spółek Octopus Media i Octopus Warsaw, do których należą agencje MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw. Złożyły ofertę na kwotę 301,6 tys. zł.

Do zadań wybranych agencji należeć będzie szczegółowe planowanie i realizacja płatnych działań informacyjnych Warszawy w internecie i na urządzeniach mobilnych poprzez wykorzystanie: Google Display Network,  Gmail Sponsored Promotions, reklamy w aplikacjach mobilnych poza siecią Google Display Network, powiadomienia Push SMS lub MMS, działania SEM i SEO. 

Każda z kampanii internetowych prowadzonych na zlecenie władz Warszawy będzie miała za zadanie promowanie akcji, wydarzeń lub innych projektów organizowanych lub współorganizowanych przez miasto stołeczne. Przykładowymi projektami czy wydarzeniami będzie np. zachęcanie do segregowania odpadów, wymiany pieców tzw. kopciuchów, itd. 

Celem każdej z kampanii będzie m.in. dotarcie z materiałami informacyjnymi do osób mieszkających w Warszawie, konkretnej dzielnicy Warszawy lub na innym obszarze, wygenerowanie określonego minimum liczby kliknięć lub wyświetleń wśród wskazanej grupy docelowej,  utrwalanie relacji z akcją/wydarzeniem poprzez działania remarketingowe, skierowane do osób, które np. kliknęły w dany materiał informacyjny.

Umowę o współpracy zawarto do 30 października 2022 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MullenLowe Group zajmie się promocją Warszawy w internecie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stasiek
Patrząc na ich skuteczność w biznesie, to nie jest dobra wiadomość dla stolicy.
odpowiedź