Aleksandra Szumilas-Ocalewicz, Adrian Kornacki, Monika Szmigiel i Milena Walczak w MullenLowe MediaHub

Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączyło czterech specjalistów: Aleksandra Szumilas-Ocalewicz, Adrian Kornacki, Monika Szmigiel i Milena Walczak. Wzmocnili dział odpowiedzialny za obszar nowych mediów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Szumilas-Ocalewicz, Adrian Kornacki, Monika Szmigiel i Milena Walczak w MullenLowe MediaHub
Aleksandra Szumilas-Ocalewicz (dolne zdjęcie od lewej), Monika Szmigiel (górne zdjęcie od lewej), Adrian Kornacki (górne zdjęcie od prawej) i Milena Walczak (dolne zdjęcie od prawej)

Aleksandra Szumilas-Ocalewicz objęła stanowisko social media project managera. Jest odpowiedzialna za koordynowanie obsługi klientów w mediach społecznościowych. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. jako account executive w Isobar Poland Group (Denstu Aegis Network Poland).

Nowymi senior digital plannerami zostali Monika Szmigiel i Adrian Kornacki. Szmigiel będzie współpracowała z ING Bankiem Śląskim, wcześniejsze doświadczenie zdobywała w doamch mediowych Starcom, Mindshare i Media Direction OMD. Kornacki zaś przeszedł z OMD, gdzie był plannerem. Wcześniej pracował m.in. w agencjach OS3 multimedia i Feno.

Milena Walczak jako social media planner odpowiada za prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych dla klientów agencji. Doświadczenie zdobywała m.in. w GroupM oraz They.pl, pracując dla takich marek jak np. LG, USP Zdrowie, Danone, Black Red White, Tubądzin.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana