MullenLowe MediaHub obsługuje budżet mediowy Warszawy

W lipcu rozstrzygnął się przetarg mediowy ogłoszony przez miasto stołeczne Warszawa. Budżet zdobył dom mediowy MullenLowe MediaHub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

MullenLowe MediaHub zajmie się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii informacyjnych miasta. Przetarg obejmował zakup prasy, radia i działań w internecie. Umowę podpisano na dwa lata. Po stronie agencji za działania odpowiada Justyna Djula.

Poza MullenLowe MediaHub klient brał pod uwagę oferty Media Group i Effective Media. Do przetargu zgłosiło się łącznie 6 podmiotów. Postępowanie ogłoszono 17 kwietnia br., otwarcie ofert nastąpiło 29 maja.

W ostatnich tygodniach Miasto st. Warszawa prowadziło kilka akcji informacyjnych, głownie z obszarów kultury i zdrowia. W kampanii "Kultura leczy" zachęcano do korzystania ze stołecznej oferty placówek kulturalnych. Z kolei w akcji społecznej „Projekt Test: Wszyscy testują się na HIV” propagowano wykonywanie badań na obecność wirusa HIV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski