SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MullenLowe MediaHub wygrał przetarg mediowy marki biżuterii YES

Firma biżuteryjna YES rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową wybierając do współpracy dom mediowy MullenLowe MediaHub. Ostatnio marka współpracowała w tym zakresie z MediaCom (GroupM/WPP).

Article

Firma YES Biżuteria zdecydowała się powierzyć swój całościowy budżet mediowy jednej agencji, którą jest dom mediowy MullenLowe MediaHub. W przetargu startowało osiem firm - ich nazw jednak nie ujawniono.

Jak poinformowano, MullenLowe MediaHub okazał się bezkonkurencyjny pod względem zaangażowania, kompetencji i unikatowego podejścia do partnerstw biznesowych.

YES to polska marka rodzinna, która w 2021 roku obchodzi swoje 40-lecie. Firma ma w tej chwili około 160 salonów w całej Polsce. W ofercie znajdują się kolekcje złote i srebrne, diamenty i brylanty, perły i inne kamienie szlachetne.

Pierwszym ważnym zadaniem MullenLowe MediaHub będzie strategia mediowa dedykowana kampanii świątecznej marki, która ma na celu zakomunikowanie nowego pozycjonowania YES oraz wprowadzającą nową strategię i pozycjonowanie YES.

- Koncepcja doboru mediów zaproponowana przez Media Hub wydała nam się  najbardziej przemyślana i najbardziej kompleksowa na tle innych domów mediowych - mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu w YES Biżuteria. - Dodatkowo pojawiły się w niej oryginalne elementy, takie jak obecność na muralu, czy przy podcastach tematycznych, co, naszym zdaniem jest bardzo ciekawym sposobem na przedstawienie nowej wizji YES. Cieszymy się na tą współpracę i liczymy na to, że przyniesie ona zauważalne efekty!

Roczna umowa o współpracy została podpisana w sierpniu 2021 roku, zespołem MediaHub pokieruje Bartek Lissowski, senior media manager.

Ostatnio obsługą mediową marki YES zajmował się dom mediowy MediaCom, po przetargu wygranym w maju ub.r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub wygrał przetarg mediowy marki biżuterii YES

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl