MullenLowe MediaHub zajmie się obsługą medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na obsługę medialną, promocyjną i informacyjną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Pokonał w nim 8 innych agencji, w tym m.in. PHD Media Direction, Media Group, MSL, Komunikację Plus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe MediaHub zajmie się obsługą medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Przetarg dotyczył obsługi budżetu w wysokości 10,82 mln zł. Oferty w nim złożyły agencje: Komunikacja Plus (z ceną 4,2 mln zł), Keino Grupa (z ceną 4,1 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (z ceną 3 mln zł), Media Group (z ceną 3,7 mln zł), agencja reklamowa dsk (z ceną 3,6 mln zł), PHD Media Direction (z ceną 3,32 mln zł), Effective Media Solutions (z ceną 3,1 mln zł) oraz konsorcjum agencji MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw (z ceną 3,2 mln zł) a także agencja MSL. Ta oferta nie została otwarta - jak podaje instytucja, była zaszyfrowana i nie można jej było otworzyć.

O wyborze MullenLowe MediaHub zadecydowała przede wszystkim strategia mediów oraz zrozumiecie celów kampanii, w dalszej kolejności także doświadczenie zespołu i zaproponowane warunki finansowe.

Agencja będzie odpowiedzialna za działania w telewizji, radiu, mediach lokalnych oraz w knternecie, w tym kampaniena platformach społecznościowych i SEO. Będzie pracować dla NFOŚiGW do grudnia 2021 roku.

Zespół dedykowany do obsługi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej będzie kierowany przez Agnieszkę Hydzik, media manager MediaHub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana