SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MullenLowe Warsaw wzmocniła kreację i client service

Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.

Joanna Jurczak, Maja Korzeniewska, Zofia Szozda, Aleksandra Zientara.Joanna Jurczak, Maja Korzeniewska, Zofia Szozda, Aleksandra Zientara.

Zatrudnienie nowych osób wynika z rozszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami m.in. Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland), Bayer,  Maybelline New York (L’Oreal Polska), jak i nowymi - Douglas Polska czy Kinder (Ferrero Polska).

Dla Joanny Jurczak to powrót do agencji po kilku latach przerwy - pracowała w niej w czasie, gdy funkcjonowała pod szyldem Lowe GGK. Teraz jako art director tworzy team z copywriter Klaudią Brzezińską. Jurczak ma w sumie 12 lat doświadczenia pracy w branży. Zdobywała je także w MTV Networks, TBWA, GPD i Agencji Subko. W portfolio ma projekty BTL, ATL i digital m. in dla takich marek jak Nivea, Knorr, Oriflame, Lidl, HBO, Raiffeisen Polbank, Axa, Plus, Auchan.

Maja Korzeniewska - jako junior art director i Zofia Szozda - junior copywriter, tworzą w MullenLowe team. Korzeniewska wcześniej pracowała jako freelancer dla teatru Soho i Mercedes Benz Group. Ukończyła Polsko Japońską Akademię Technik Komputerowych w Warszawie.

Natomiast Zofia Szozda pracuje w branży od trzech lat. Zaczynała od stażu w kreacji w agencji H2O. Potem przeszła do Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Potem pracowała kolejno w agencji PR M&CC Consultants i była specjalistką od social mediów w hotelach Sheraton i Westin.

Aleksandra Zientara została zatrudniona jako junior account executive w zespole group account director Anny Stawskiej. Nowa junior account executive MullenLowe Warsaw w branży pracuje od listopada 2021 - wcześniej na takim samym stanowisku w agencji Still Like. Zdobywała tam głównie doświadczenie przy projektach CSR oraz koordynowała social media klientów.

Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw wzmocniła kreację i client service

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl