MullenLowe Warsaw z nowym zespołem. Zajmie się rozwojem AI i technologii

Agencja MullenLowe Warsaw (MLW), stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management. Na czele jednostki stanął Sławomir Słupski, który awansował na stanowisko senior digital managera. Działem digital w MLW kieruje Przemysław Półtorak, digital director.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Warsaw z nowym zespołem. Zajmie się rozwojem AI i technologii

Jak twierdzi Przemysław Półtorak, digital director w MLW, powołanie nowego zespołu jest „odpowiedzią na zmieniające się wymagania rynkowe oraz potrzebę dalszego rozwoju narzędzi własnych agencji”. 

Zmiany w MullenLowe Warsaw

Wraz z utworzeniem nowej struktury Sławomir Słupski awansował na stanowisko senior digital managera (poprzednie stanowisko digital manager), obejmując odpowiedzialność za zarządzanie nowym zespołem oraz koordynację kluczowych projektów digitalowych.

Monika Niamtrakoon awansowała z junior project managerki na stanowisko project managerki i producentki. Kacper Kołat objął stanowisko content managera awansując z junior content managera, wzmacniając możliwości MLW w zakresie zarządzania treścią i jej optymalizacji pod kątem potrzeb klientów oraz trendów rynkowych.

Do zespołu dołączył także Artur Żebrowski, obejmując rolę project managera. Wnosi doświadczenie w zarządzaniu projektami webowymi i digitalowymi, dzięki temu wzmacnia kompetencje technologiczne działu. Do MLW przeszedł z agencji Kamikaze.

Agencja MullenLowe Warsaw pracuje dla takich marek jak Kinder Polska, L’Oréal Paris, MIXA, Garnier oraz Maybelline New York. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?