Multi Communications wypromuje oczyszczacze powietrza Blueair

Producent oczyszczaczy do powietrza Blueair dołączył do grona klientów Multi Communications. Agencję wybrano w przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii komunikacyjnej, wprowadzającej produkty firmy na polski rynek. Obejmie ona media relations, realizację projektów specjalnych, współpracę z ekspertami, influencer marketing oraz doradztwo komunikacyjne.

Projekt prowadzi zespół konsumencki Multi Communications. Strony nie ujawniają, na jaki okres podpisano umowę.

Blueair to szwedzka marka oczyszczaczy powietrza, która powstała w 1996 roku. W Polsce produkty marki dystrybuowane są przez firmę AGED. Przeznaczone są do domów jak i biur.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni