SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multikino wprowadza pakiety reklamowe

Multikino wprowadza zintegrowane pakiety reklamowe. Obejmują onezarówno spoty przed filmami, jak i reklamy offscreenowe w kinach.

Wprowadzona przez Multikino zintegrowana oferta reklamowa składasię z czterech głównych pakietów: Multi75, Multi150, Multi250 iMulti350. Każdy z nich obejmuje określony okres emisji spotów wposzczególnych blokach przed filmami oraz reklamy na nośnikachoffscreenowych, a dwa droższe pakiety - również ambient, reklamy wbarach kinowych i specjalne pokazy filmowe. Multikino zapewniarównież reklamodawcom korzystającym z tych pakietów kupony dlapracowników, obecność w swoim mailingu i serwisie internetowym,projekty specjalne oraz sale kinowe na konferencje.

multikinooferta

Ceny poszczególnych pakietów są sugerowane w ich nazwach:Multi75 kosztuje 75 tys. zł netto, Multi150 - 150 tys. zł netto,Multi250 - 250 tys. zł netto, a Multi350 - 350 tys. zł netto. Wofercie dostępne są również pakiety Multi500, Multi750, MultiMilionoraz możliwość indywidualnego tworzenia pakietu z klientem.Multikino uzasadnia wprowadzenie zintegrowanej oferty łączącejreklamę on- i offscreenową tym, że odwiedzający kina najczęściejszukają wcześniej informacji w internecie, a do samych kinprzychodzą kilkadziesiąt minut przed rozpoczęciem seansu izazwyczaj odwiedzają bar.

- Proponujemy reklamodawcom holistyczne dotarcie na wszystkiesposoby do odbiorców w naszych kinach- opisuje Kinga Dołęga,dyrektor biura reklamy Multikina.

Dołącz do dyskusji: Multikino wprowadza pakiety reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl