SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MultiKurs w Gazecie Wyborczej

W piątek 20 lutego ukaże się 1. tom kolekcji pt. MultiKurs -pierwszego na polskim rynku multimedialnego kursu do równoczesnejnauki pięciu języków: angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego,francuskiego i włoskiego. Wydawcami serii, ukazującej się w ramachBiblioteki Gazety Wyborczej, są Agora i Wydawnictwo Edgard.

Na kolekcję składa się 16 tomów, z których każdy zawiera dwietematyczne lekcje. Integralną częścią książek są płyty z programemkomputerowym, który zapewnia naukę rozumienia ze słuchu, gramatykii współczesnego języka. MultiKurs to interaktywne ćwiczenia, gry,animowane filmy i nagrania kilkudziesięciu native speakerów.Kolekcja zapewnia naukę od podstaw do poziomu średniozaawansowanego (B1).

multikurs

Tom pierwszy kolekcji ukaże się 20 lutego w sugerowanej cenie9,99 zł, pozostałe dostępne będą co piątek w punktach sprzedażyprasy oraz na kulturalnysklep.pl w sugerowanej cenie 19,99 zł.

Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP, TVP2, TVPKultura, TVN, TVN24, Polsat, Discovery Channel), radiu (Radio ZET,Stacje radiowe Agory), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki)oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada TIMECODE, za zakupmediów - Starlink.

Dołącz do dyskusji: MultiKurs w Gazecie Wyborczej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl