SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multimedia Polska liczy na rozwój telewizji cyfrowej i VoD

Ponad połowa klientów telewizji cyfrowej DTV Multimedia Polska wykorzystała usługę wideo na żądanie (Video on Demand - VoD). Spółka będzie prowadzić kampanię promującą tę usługę, wynika z wypowiedzi prezesa Andrzeja Rogowskiego. Spółka planuje też uruchomić własny program, za pomocą którego będzie pokazywać możliwości telewizji interaktywnej.

Multimedia Polska liczy na rozwój telewizji cyfrowej i VoD

"Ważna jest dla nas kwestia wyedukowania rynku. Zdjęcia pewnych oporów, które ewidentnie widzimy na statystykach, a które polegają na tym, że wielu klientów nie radzi sobie jeszcze choćby z zainicjowaniem usługi wideo na żądanie" - powiedział Rogowski. Dodał, że pomimo to z usługi tej skorzystała ponad połowa klientów spółki, która ma taką możliwość, a osoby, które ją raz wykorzystały, do niej wracają.

Rogowski podkreślił też, że usługa jest dla spółki rentowna. Multimedia Polska są jedynym dostawcą telewizji kablowej, który ma obecnie VoD w swojej ofercie. Oferują go jednak również platformy cyfrowe.

Spółka prowadzi kampanie informacyjne dotyczące telewizji cyfrowej, w tym poprzez strony internetowe MultimedialnaPolka.pl (strona adresowana do kobiet) i multi-blog.pl.

"Prowadzimy też prace testowe nad uruchomieniem własnego programu, który pokaże szerokie możliwości interaktywności. Widz będzie w trakcie jego oglądania zapraszany do wyboru, zajęcia stanowiska, kontaktu w czasie rzeczywistym za pośrednictwem pilota" - powiedział Rogowski.

Multimedia Polska miały 12,45 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 15,77 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 126,58 mln zł wobec 115,02 mln zł rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska liczy na rozwój telewizji cyfrowej i VoD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl