SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multimedia Polska planuje akwizycje w 2010 r.

Dostawca telewizji kablowej, internetu oraz usług głosowych Multimedia Polska rozmawia o akwizycjach i może je sfinalizować jeszcze w tym roku, wynika z wypowiedzi prezesa Andrzeja Rogowskiego. Prezes zapowiedział też obniżenie poziomu inwestycji w stosunku do stanu z 2009 r.

Multimedia Polska planuje akwizycje w 2010 r.

"Rozmawiamy i być może jeszcze w tym roku coś się wydarzy" - powiedział Rogowski dziennikarzom zapytany o możliwość akwizycji. Już wcześniej Multimedia Polska informowały o rozmowach w sprawach przejęć, jednak prezes Rogowski pozostawał ostrożny w ocenia szans ich powodzenia.

"Nadal podtrzymuję, że realizować konsolidację będziemy tylko po rozsądnych cenach i tylko wtedy jeśli będzie to bardziej atrakcyjne niż budowa sieci własnej" - zaznaczył Rogowski we wtorek. Jednocześnie uznał, że lokalni dostawcy telewizji kablowej są bardziej elastyczni w rozmowach dotyczących wyceny, ze względu na zapowiadane i już realizowane inwestycje Telekomunikacji Polskiej i grupy Polsat, które mogą stać się ich nowymi konkurentami.

Według Rogowskiego, Multimedia Polska rozmawia z podmiotami, których przejęcie powiększy bazę abonencką spółki nawet o kilkadziesiąt tysięcy osób.

Rogowski poinformował, że w 2010 r. nakłady inwestycyjne spółki mogą zmniejszyć się o kilkanaście procent, głównie z związku z zakończeniem kilkuletniego procesu modernizacyjnego sieci.

"Będziemy głównie inwestować w naszą sieć szkieletową, aktywacje nowych abonentów oraz poprawę jakości obsługi klienta" - powiedział Rogowski.

Narastająco w I-IV kw. 2009 roku spółka miała 64,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 50,27 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 526,32 mln zł wobec 475,44 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska planuje akwizycje w 2010 r.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Abonent
Powinno być tak Multimedia Polska nadal straszą nakładkami małe i średnie sieci kablowe i dodatkowo straszeniem nakładką korumpowianiem prezesów Spóldzielni Mieszkaniowych itd itd. Multimedi udało się zdobyć tak duży kawałek rynku kablowego sądzę że tą firmą i jej historią powinna się zajać Prokuratura
odpowiedź
User
UFO
Małe sieci kablowe radzą sobie na runku bardzo dobrze wprowadzają HD i TV Cyfrową, Telefony i inne bajery do tego są konkurencyjni cenowo do Multimedia. To oni wchodzą nakładkami na sieci Multimedia a nie odwrotnie każdy kto kupuje akcje MM to debil za 3 do 4 lat tej firmy nie będzie na rynku. Konkurencja ze strony lokalnych sieci kablowych i nadawców satelitarnych i TPsa zmiecie tą firmę.
odpowiedź