SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multimedia Polska rusza z projektem edukacyjnym dla kobiet

Operator kablowy Multimedia Polska startuje z projektem edukacyjnymMultimedialna Polka, który ma ułatwić kobietom poruszanie się wświecie nowych technologii, w tym telewizji cyfrowej. Komunikacjędziałań projektu spółka powierzyła agencji Garden of Words.

- Chcemy pokazać kobietom jak łatwy, przydatny i ciekawy możebyć kontakt ze światem nowych technologii - wyjaśnia ideę projektuKrystyna Kanownik, rzecznik prasowy Multimedia Polska. Spółka akcjękieruje do kobiet, bowiem z jej badań fokusowych wynika, że towłaśnie panie najczęściej decydują o zakupach w gospodarstwiedomowym. Te same badania pokazują, że Polacy cały czas mają słabepojęcie o tym, jakie, poza lepszą jakością obrazu, możliwości dajetelewizja cyfrowa.

W ramach projektu Multimedialna Polka agencja Garden of Wordsstworzy biuro komunikacji zapewniające nadzór nad całością działańzarówno z obszaru PR, jak i aktywności marketingowych skierowanychbezpośrednio lub pośrednio do kobiet. Wśród najważniejszych zadańagencji znajdują się między innymi: prowadzenie biura prasowegooraz przygotowanie koncepcji i realizacja strategii komunikacjiprojektu z uwzględnieniem jego edukacyjnej funkcji.

Wśród działań realizowanych w ramach Multimedialnej Polki znajdąsię kobiece eventy czy sponsoring imprez na których będzie możnaprzekazywać informacje o telewizji cyfrowej. Spółka planuje teżuruchomienie społecznościowego portalu edukacyjnego dla kobiet.Multimedia Polska zakłada, że projekt będzie realizowany przezkilka lat.

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska rusza z projektem edukacyjnym dla kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl