Multimedia Polska wprowadza mobilFON

Multimedia Polska liczy, że pozyska kilka tysięcy klientów swojej nowej usługi głosowej MobilFON, chce też mieć kilkanaście tysięcy abonentów internetu mobilnego, informuje prezes spółki Andrzej Rogowski.

WM / isb / masz
WM / isb / masz
Udostępnij artykuł:

"Liczymy na wiele tysięcy klientów usługi mobilFON i co najmniej 'naście' tysięcy mobilNET i to są te minimalne cele jakie sobie wyznaczamy" - powiedział Rogowski w czwartek.

MobilFON to aplikacja działająca obecnie w dwóch seriach telefonów Nokia wykorzystująca technologię WiFi. W zasięgu WiFi abonent może wykorzystywać telefon komórkowy jak aparat stacjonarny w sieci Multimedia Polska (według jej stawek), poza nią zostanie przełączony do operatora mobilnego.

"W styczniu zakończyliśmy teksty, w lutym wystartujemy komercyjnie w całej Polsce, teraz pracujemy nad rozszerzeniem funkcjonalności na kolejne modele telefonów" - powiedział dyrektor ds. projektów kluczowych i MVNO Przemysław Sypniewski.

MobilNET to usługa internetu mobilnego, którą spółka świadczy przy współpracy z P4 - operatorem sieci Play.

Spółka poinformowała też o planach związanych ze swoim kanałem interaktywnym aMazing. Ma on wpłynąć na zwiększenie przychodów m.in. dzięki reklamom na nim nadawanym. Multimedia Polska planują też rozpoczęcie telesprzedaży w nowym interaktywnym modelu. Sam kanał ma też promować usługę "wideo na żądanie".

Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 41,86 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 41,44 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 388,40 mln zł wobec 350,22 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu