SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multimedia Polska zyskuje abonentów, z internetu korzysta prawie 500 tys.

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec trzeciego kwartału br. miała 825 tys. abonentów, niemal o 6 tys. więcej niż rok wcześniej. Cały czas najdynamiczniej przybywa klientów telewizji cyfrowej, a liczba użytkowników internetu zbliża się już do pół miliona.

Z danych operatora wynika, że łączna liczba abonentów sieci Multimedia Polska na dzień 30 września br. wyniosła 825,1 tys. Było to o 0,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Z usługi telewizji analogowej oferowanej przez sieć na koniec III kwartału br. korzystało 604 tys. klientów, co oznacza spadek o 3,3 proc. Natomiast liczba klientów korzystających telewizji cyfrowej i IPTV Multimediów wyniosła 308,9 tys. i była aż o 20,1 proc. wyższa niż rok wcześniej.

- Wzrosty notowane w telewizji cyfrowej odzwierciedlają strategię naszej koncentracji na sprzedaży usług generujących wyższe marże. Zamierzmy nadal koncentrować  nasze wysiłki sprzedażowe na tym obszarze zwiększając liczbę użytkowników telewizji cyfrowej, co już w średnim terminie przy dalszym ograniczaniu kosztów powinno spowodować wymierny wzrost rentowności tego segmentu - komentuje Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska.

O 5,1 proc. wzrosła liczba abonentów internetu. Na koniec września br. korzystało z niego już 492,1 tys. klientów.

- Internet z kwartału na kwartał zwiększa swój udział zarówno w przychodach Grupy, jak i łącznej liczbie RGU. Spodziewam się, że w kolejnych kwartałach ta tendencja zostanie zachowana. Dzieje się tak, ponieważ dzięki zrealizowanym w ostatnich latach inwestycjom możemy zaoferować na naszych rynkach konkurencyjny produkt o wysokiej jakości - mówi Rogowski.

Spółka miała też 285 tys. użytkowników telefonii stacjonarnej (łącznie z usługami pośrednimi i aparatami wrzutowymi), co oznacza wzrost o 0,5 proc.

Łączna liczba sprzedanych usług (RGU) Multimediów na koniec września 2013 r. to ponad 1,78 mln, czyli o 2,9  proc. więcej w stosunku do stanu na koniec września ub.r.

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska zyskuje abonentów, z internetu korzysta prawie 500 tys.

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Meto
W Częstochowie zwiększyli prędkość internetu po tym jak przejęli Stream. Pewnie więc przybyło im tu klientów, bo to co było w Streamie z netem, to była masakra...
odpowiedź
User
Analityk
Multimedia to jedyne 18% rynku w Polsce daje im rok może 2 lata i zostaną przejęci konsolidacja jest nieuchronna miejsce jest dla dwóch operatorów dla MM miejsca na rynku nie widzę. Inwestorzy muszą sprzedać firmę aby wyjść z inwestycji bez strat widać to po zysku -36 procent oczywiście Prezes mówi o opcjach pracowniczych i przechodzeniu abonentów niskich pakietów do DVB-T naziemnej jednak to tylko próba zachowania twarzy odpływ abonentów jest bardzo duży. Jednocześnie zastanawia brak inwestycji w nowe usługi w małych miastach które są tradycyjnie bardzo silną pozycją w portfolio firmy.
odpowiedź
User
Makumba
Ta sieć z Gdyni to drobne cwaniaczki dobrzy byli w przejmowaniu małych sieci w małych miasteczkach zazwyczaj teroryzowali lokalnego właściciela nakładką lub budową swojej sieci gdzie puszczali za darmo HBO drugi sposób to korumpowanie zapijaczonego prezesa lokalnej spółdzielni mieszkaniowej i przejmowali tz. siec osiedlową można by książkę napisać co wyprawiali po całej Polsce dziwne że przez te wszystkie lata nie zajeła się nimi prokuratura lub odpowiednie służby. Szacun dla UPC są najwięksi ale nigdy nie bawili się w takie gówno.
odpowiedź