Mumio z Web Niejadkiem w kampanii internetu w Plusie (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca nową ofertę internetową w taryfach abonamentowych i mix w Plusie. W reklamach - przygotowanych przez firmy PZL, Film produkcja, The Chimney Pot i Media Direction OMD - obok kabaretu Mumio występuje Web Niejadek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa promocji Oswajacz Internetowy w Plusie Abonament i Plusie Mix podkreśla, że w ramach tej oferty za dane pobrane z internetu nie zapłaci się więcej niż jest to określone w pakiecie. Symbolem tego limitu jest sympatyczny stworek Web Niejadek, który w spocie taryfy abonamentowej występuje obok członków kabaretu Mumio.

Reklamy informują również, że w Plusie są dostępne od złotówki nowe smartfony: Sony Ericsson Xperia Arc w taryfach abonamentowych oraz Sony Ericsson Xperia X8 w ofercie mix przy doładowaniu za 50 zł.

Kampania jest prowadzona od 9 września tylko w kanałach telewizyjnych. Jej kreację przygotowała agencja reklamowa PZL, produkcją spotów zajęły się firmy Film Produkcja i The Chimney Pot, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji