SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Murale Lotosu nawiązujące do epidemii w 5 miastach Polski

W pięciu miastach Polski pojawiły się murale nawiązujące do trwającej epidemii koronawirusa. To element kampanii reklamowej Grupy Lotos „Każdy czeka na swoje NAJ”, która ruszyła na początku maja.

Article

Pięć murali zlokalizowanych w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu ukazuje powszednie, zwyczajne emocje, których ekspresję utrudnił koronawirus. Na każdym z nich znajduje się także symbol pandemii − rękawiczki, maska, przyłbica, kombinezon lub tablet. Zestawiono na nich obrazy zwyczajnego życia z niepasującymi, a obecnie koniecznymi przedmiotami.

Projekt powstał we współpracy polskich malarzy, grafików i rysowników. Każdy z murali został namalowany techniką cyfrową. To kolaże, czyli połączenie elementów fotograficznych, graficznych, rysunkowych i malarskich. Murale powstały w duchu współczesnego street-artu.

Na muralu w Warszawie zobaczymy Dawida Kubackiego, Kajetana Kajetanowicza we Wrocławiu, a drużynę polskiej reprezentacji w piłce nożnej w Gdańsku. W Poznaniu na wielkiej ścianie  obejrzymy parę długo niewidzących się zakochanych, w Krakowie - babcię, która po raz pierwszy może przytulić swojego wnuka.

Murale są częścią społeczno-wizerunkowej kampanii Grupy Lotos pod nazwą „Każdy czeka na swoje NAJ”, która ruszyła 1 maja. W jej ramach klienci stacji paliw Lotosu mogą przekazać swoje punkty Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa. W telewizji emitowany jest też spot, w którym pojawiają się ambasadorzy, współpracujący z koncernem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Murale Lotosu nawiązujące do epidemii w 5 miastach Polski

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mbumbanga
Od czapy to mało powiedziane. Wspieramy naszych piłkarzy, bo głód im w oczy zagląda
odpowiedź
User
Ania
Orlen, lotos i ich kampanie to zenada.
odpowiedź