Murapol sponsoruje reprezentację Polski w rugby

Firma deweloperska Murapol została głównym sponsorem reprezentacji Polski w rugby. Firma we współpracy z Polskim Związkiem Rugby chce pomóc w profesjonalizacji i propagowaniu tej dyscypliny.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Logo nowego sponsora na koszulkach zawodników pojawi się już w najbliższym sobotnim meczu Pucharu Narodów Europy z Belgią.

Za sprawą zawartego porozumienia z Polskim Związkiem Rugby, Murapol staje się sponsorem trzech reprezentacji seniorskich, w tym kadry kobiet. W ramach współpracy ogólnopolski deweloper wesprze związek w profesjonalizacji, rozwoju i popularyzacji rugby. Logo Murapolu pojawi się na sprzęcie, z którego korzysta reprezentacja, w tym na strojach meczowych.

- Od lat wspieramy polski sport, a rugby ma w sobie ogromny potencjał. Dyscyplina hołduje wartościom, które są nam bliskie. To odpowiedzialność, determinacja i praca zespołowa. Mocno wierzymy w polskich rugbistów. Mamy naprawdę poważne plany zawiązane ze wszystkimi reprezentacjami seniorskimi kobiet i mężczyzn. Chcemy także pomóc w popularyzacji tej fascynującej dyscypliny wśród najmłodszych -  mówi Jarosław Matusiak pełnomocnik zarządu Murapolu.

Wartości kontraktu sponsorskiego, jak i czasu, na jaki został zawarty, nie podano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa