SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejny producent rezygnuje ze sprzedaży musztardy rosyjskiej

Firma McCormick Polska, właściciel popularnej marki Kamis, także przestanie wytwarzać produkt pod nazwą musztarda rosyjska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej podobną decyzję podjęły jego konkurenci.

Article

- W McCormick Polska podjęliśmy decyzję o zmianie nazwy musztardy rosyjskiej - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Dorosz z agencji Greatminds, obsługującej właściciela marki Kamis.

- Nowy produkt powinien pojawić się w sklepach w ciągu kilku najbliższych miesięcy. O szczegółach takich jak nowa nazwa oraz konkretna data będziemy informować na bieżąco - dodaje.

Dorosz przypomina, że firma McCormick zadecydowała o wstrzymaniu swojej działalności w Rosji i nie wytwarza już produktów na rynek rosyjski.

Musztarda rosyjska to nazwa, która wzięła się z tradycji. Ten produkt charakteryzuje się intensywnym ostrym smakiem, uzyskanym z połączenia dwóch gatunków gorczyc i jest inspirowany kuchnią rosyjską.

Jak informowaliśmy w czwartek również Prymat zdecydował, że produkowana przez niego musztarda rosyjska będzie teraz sprzedawana jako musztarda bardzo ostra. Produkt z nową etykietą już został wyprodukowany i dociera do sklepów w całej Polsce. 

Pod koniec marca również WSP "Społem" Kielce, producent słynnego Majonezu Kieleckiego zmieniła nazwę swojej musztardy rosyjskiej na musztardę ostrą. - Musztarda Kielecka ostra pojawi się na półkach sklepowych lada moment. Jesteśmy w trakcie wprowadzania produktu na rynek - mówi nam Agata Ciuruś z WSP "Społem" Kielce.

Słowo rosyjski odstrasza konsumentów

- Ludzie nie wybierali produktów ze słowem "rosyjski" w nazwie. Firma zareagowała na spadek sprzedaży. To bardzo krzepiąca informacja, która pokazuje, że bojkoty marek działają - tak o bojkocie mówił nam Michał Raszka, ekspert z zakresu marketingu i członek zarządu Grupa PRC Holding.

Kilka dni po rozpoczęciu inwazji militarnej Rosji na Ukrainę rosyjskie produkty wycofały ze swoich ofert czołowe sieci sklepów spożywczych, m.in. Biedronka, Lidl, Żabka, Kaufland, Carrefour i Aldi.

Dołącz do dyskusji: Kolejny producent rezygnuje ze sprzedaży musztardy rosyjskiej

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
kolej na pierogi ruskie i tablice mendelejewa
odpowiedź
User
żal pe el
Gdy cancel culture wejdzie za mocno...
odpowiedź
User
Spokojny
Do rewelacji Wirtualnych Mediów trzeba podchodzić z dystansem. Jeszcze niedawno pisali, ile to Auchan traci na bojkocie, aż przyszły dane, że liczba klientów wzrosła.
odpowiedź