SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Muuucia wyzwala uczucia” w kampanii lodów Zielona Budka (wideo)

Zielona Budka rozpoczęła kampanię reklamową lodów impulsowych Muuucia. Za przygotowanie reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Schulz Brand Friendly i dom produkcyjny In Vitro Films.

Article

Główną częścią rozpoczętych właśnie działań jest kampania telewizyjna pod hasłem „Muuucia wyzwala uczucia” prowadzona w ogólnopolskich stacjach TVP i Polsat oraz kanałach tematycznych TVP, Polsat i ZPR.

Spot, zgodny ze strategią marki, zrealizowano na podstawie sesji zdjęciowej. Powstała także nowa, utrzymana w tym samym klimacie, strona internetowa Muuucia.pl. Uzupełnieniem akcji jest kampania display w internecie.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kreacją reklam, przygotowaniem strony internetowej oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się krakowska agencja Schulz Brand Friendly, która zlecenie zdobyła w drodze przetargu (więcej o nim). Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny In Vitro Films.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Muuucia wyzwala uczucia” w kampanii lodów Zielona Budka (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nioMka
Ludzie, nie wariujcie! Niby co to są "lody impulsowe"??? Takie, które kupuje się pod wpływem impulsu? A są jakieś inne??? Trochę szacunku dla polszczyzny...
odpowiedź
User
jajajaja
O Boże.... widzisz i nie grzmisz... koszmar pod każdym względem; i tandetne, i bez sensu a do tego chop ... Wstyd dla klienta, agencji i domu produkcyjnego a marka sympatyczna.
odpowiedź
User
dedeude
DNO i metr mułu
odpowiedź
User
bajos
totalna tandeta myślowa i strategiczna
odpowiedź