MySpace po polsku i w innych nowych językach

Należący do koncernu Ruperta Murdocha News Corp. serwisspołecznościowy MySpace planuje w ciągu najbliższych czterechmiesięcy uruchomienie lokalnych wesji w Brazylii, Indiach, Polsce iRosji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Amerykański serwis rozpoczął ekspansje na zagraniczne rynkiprzed około półtora roku. Obecnie w 20 krajach posiada 24 wersje,funkcjonujące w 12 językach - informuje na swojej stronieinternetowej Financial Times.

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy liczba odwiedzającychMySpace w Europie wzrosła o 68 procent, do poziomu około 25milionów miesięcznie.

Wprawdzie generalnie MySpace jest najpopularniejszym serwisemspołecznościowym na świecie, ale nie w każdym kraju jest liderem.Przykładowo we Francji zdecydowanie przegrywa z lokalnym SkyRock, aw Wielkiej Brytanii - według różnych firm badawczych - ustępujepola albo Facebook albo Bebo.

Również na nowych rynkach serwis może mieć trudności zprzyciągnięciem użytkowników. W Brazylii i Indiach dominujenależący do Google Orkut. Z kolei w Polsce dużą popularność zyskałserwis Grono.net, mający ponad 1,3 miliona zarejestrowanychużytkowników.

źródło: FT.com

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały