Na czele RadioZET.pl, zyskały Open.fm, RMF24.pl i Planeta.pl, w dół RMF.FM i Chillizet.pl (TOP 20 serwisów radiowych)

Zdecydowanym liderem serwisów stacji i nadawców radiowych jest nadal RadioZET.pl. Z miesiąca na miesiąc duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Open.fm, RMF24.pl i Planeta.pl, a spore spadki - RMF.FM i Chillizet.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W październiku RadioZET.pl odwiedziło 7,5 mln użytkowników, czyli 26,72 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali tam 56,37 mln odsłon - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis jest zdecydowanym liderem wśród witryn stacji i nadawców radiowych zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i odsłon. W zestawieniu są jeszcze inne strony Eurozetu: Chillizet.pl (2,28 mln odwiedzających i 7,56 mln odsłon), Antyradio.pl (2,18 mln użytkowników i 7,56 mln odsłon) i Planeta.pl (1,19 mln użytkowników i 6,66 mln odsłon).

Z serwisów Grupy RMF najpopularniejszy jest RMF24.pl, na którym w zeszłym miesiącu 4,11 mln internautów wykonało 19,73 mln odsłon. RMF.FM miał 2,2 mln użytkowników i 8,44 mln odsłon, RMFmaxxx.pl - 1 mln odwiedzających i 4,05 mln odsłon, a RMFon.pl - 907,2 tys. użytkowników i 7,82 mln odsłon.

Na Eska.pl (Grupa Radiowa Time) 3,34 mln internautów wygenerowało 13,65 mln odsłon. Do tego nadawcy należą też obecne w rankingu Eskago.pl (294,8 tys. użytkowników i 1,64 mln odsłon) i Eskarock.pl (209,9 tys. odwiedzających i 507,1 tys. odsłon).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyniki-sluchalnosci-sierpien-pazdziernik-2019-rmf-fm-lider,7170811061487233a ##

W zestawieniu są dwie witryny Polskiego Radia: główny portal nadawcy zanotował 1,04 mln odwiedzających i 7,75 mln odsłon, a Polskieradio24.pl - 372,6 tys. użytkowników i 1,04 mln odsłon. Z serwisów publicznych rozgłośni regionalnych najpopularniejsze jest Radio.opole.pl (668,8 tys. odwiedzających i 1,63 mln odsłon), które wyprzedza RDC.pl (397 tys. użytkowników i 497,9 tys. odsłon) i Radiogdansk.pl (370,8 tys. użytkowników i 1,35 mln odsłon).

Na TOKFM.pl 1,56 mln internautów wykonało 4,55 mln odsłon, a na Tuba.pl (obie strony należą do Grupy Radiowej Agory) 283,6 tys. użytkowników wygenerowało 1,67 mln odsłon.

grafika

W porównywaniu z wrześniem liczba użytkowników RadioZET.pl zwiększyła się o 425,7 tys. (6 proc.), a liczba odsłon zmalała o 1,97 mln odsłon (3,4 proc.). Natomiast RMF24.pl zyskał 633 tys. odwiedzających i 1,04 mln odsłon (to odpowiednio 18,2 i 5,6 proc. w górę).

Procentowo jeszcze większe wzrosty zanotowało kilka innych serwisów. Na Planeta.pl liczba użytkowników zwiększyła się o 379,6 tys. (46,6 proc.), a liczba odsłon o 2,03 mln (43,7 proc.), Open.fm zyskało 415,1 tys. użytkowników i 1,24 mln odsłon (90,7 i 75,3 proc.), Radiogdansk.pl - 91 tys. odwiedzających i 59,4 tys. odsłon (32,5 i 4,6 proc.), a TOKFM.pl - 284,8 tys. użytkowników i 573,5 tys. odsłon (22,4 i 14,4 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-pl-wyprzedzila-onet-interia-przez-olx-pl-whatsapp-mocno-w-gore-gemius-pbi-z-pazdziernika,7170812059723393a ##

Za to Chillizet.pl zanotowało spadek o 210,2 tys. użytkowników i 2,15 mln odsłon (8,4 i 22,1 proc.), a RMF.FM - o 544,5 tys. użytkowników i 4,53 mln odsłon (19,8 i 34,9 proc.). Natomiast PolskieRadio.pl przy spadku liczby odwiedzających o 362,7 tys. (25,8 proc.) zyskało 1,13 mln odsłon (17,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali