SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Na czele RadioZET.pl, zyskały Open.fm, RMF24.pl i Planeta.pl, w dół RMF.FM i Chillizet.pl (TOP 20 serwisów radiowych)

Zdecydowanym liderem serwisów stacji i nadawców radiowych jest nadal RadioZET.pl. Z miesiąca na miesiąc duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Open.fm, RMF24.pl i Planeta.pl, a spore spadki - RMF.FM i Chillizet.pl.

W październiku RadioZET.pl odwiedziło 7,5 mln użytkowników, czyli 26,72 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali tam 56,37 mln odsłon - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis jest zdecydowanym liderem wśród witryn stacji i nadawców radiowych zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i odsłon. W zestawieniu są jeszcze inne strony Eurozetu: Chillizet.pl (2,28 mln odwiedzających i 7,56 mln odsłon), Antyradio.pl (2,18 mln użytkowników i 7,56 mln odsłon) i Planeta.pl (1,19 mln użytkowników i 6,66 mln odsłon).

Z serwisów Grupy RMF najpopularniejszy jest RMF24.pl, na którym w zeszłym miesiącu 4,11 mln internautów wykonało 19,73 mln odsłon. RMF.FM miał 2,2 mln użytkowników i 8,44 mln odsłon, RMFmaxxx.pl - 1 mln odwiedzających i 4,05 mln odsłon, a RMFon.pl - 907,2 tys. użytkowników i 7,82 mln odsłon.

Na Eska.pl (Grupa Radiowa Time) 3,34 mln internautów wygenerowało 13,65 mln odsłon. Do tego nadawcy należą też obecne w rankingu Eskago.pl (294,8 tys. użytkowników i 1,64 mln odsłon) i Eskarock.pl (209,9 tys. odwiedzających i 507,1 tys. odsłon).

W zestawieniu są dwie witryny Polskiego Radia: główny portal nadawcy zanotował 1,04 mln odwiedzających i 7,75 mln odsłon, a Polskieradio24.pl - 372,6 tys. użytkowników i 1,04 mln odsłon. Z serwisów publicznych rozgłośni regionalnych najpopularniejsze jest Radio.opole.pl (668,8 tys. odwiedzających i 1,63 mln odsłon), które wyprzedza RDC.pl (397 tys. użytkowników i 497,9 tys. odsłon) i Radiogdansk.pl (370,8 tys. użytkowników i 1,35 mln odsłon).

Na TOKFM.pl 1,56 mln internautów wykonało 4,55 mln odsłon, a na Tuba.pl (obie strony należą do Grupy Radiowej Agory) 283,6 tys. użytkowników wygenerowało 1,67 mln odsłon.

W porównywaniu z wrześniem liczba użytkowników RadioZET.pl zwiększyła się o 425,7 tys. (6 proc.), a liczba odsłon zmalała o 1,97 mln odsłon (3,4 proc.). Natomiast RMF24.pl zyskał 633 tys. odwiedzających i 1,04 mln odsłon (to odpowiednio 18,2 i 5,6 proc. w górę).

Procentowo jeszcze większe wzrosty zanotowało kilka innych serwisów. Na Planeta.pl liczba użytkowników zwiększyła się o 379,6 tys. (46,6 proc.), a liczba odsłon o 2,03 mln (43,7 proc.), Open.fm zyskało 415,1 tys. użytkowników i 1,24 mln odsłon (90,7 i 75,3 proc.), Radiogdansk.pl - 91 tys. odwiedzających i 59,4 tys. odsłon (32,5 i 4,6 proc.), a TOKFM.pl - 284,8 tys. użytkowników i 573,5 tys. odsłon (22,4 i 14,4 proc.).

Za to Chillizet.pl zanotowało spadek o 210,2 tys. użytkowników i 2,15 mln odsłon (8,4 i 22,1 proc.), a RMF.FM - o 544,5 tys. użytkowników i 4,53 mln odsłon (19,8 i 34,9 proc.). Natomiast PolskieRadio.pl przy spadku liczby odwiedzających o 362,7 tys. (25,8 proc.) zyskało 1,13 mln odsłon (17,1 proc.).