SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Na dobre i na złe” straciło 390 tys. widzów, ale TVP2 nadal nie daje szans konkurencji

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2015/2016 ogląda średnio 4,97 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 390 tys. widzów. Nadal jednak daje ona Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego.

„Na dobre i na złe”, fot TVPArticle

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.45, począwszy od 2 września ub.r. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków serialu pokazanych do 6 kwietnia br. wyniosła 4,97 mln osób, co przełożyło się na 31,09 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 24,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 3 lutego br. Zgromadził on przed telewizorami 5,34 mln oglądających.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-02-2016

20:44:15

21:32:49

5 339 296

33,51%

24-02-2016

20:46:36

21:35:11

5 304 666

33,14%

07-10-2015

20:46:10

21:34:49

5 279 820

33,05%


W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Na dobre i na złe” straciło 390 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 3 września 2014 roku do 8 kwietnia 2015 roku) produkcję śledziło średnio 5,36 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 33,15 proc. oraz 25,40 proc. udziału.

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne oraz „Top Chef’a” i osiąga już tylko 9,21 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (gł. „Kryptonim Szef”, serial „Tajemnica jeziora”, filmy dokumentalne oraz mecze piłki nożnej; 7,41 proc.), a czwarty - TVN („Kto poślubi mojego syna?” i „Singielka”; 6,01 proc.).

Także i wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest liderem, a dalej plasują się: Polsat, TVN i TVP1.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Na dobre i na złe

4 969 907

31,09%

24,02%

Polsat

1 471 700

9,21%

13,40%

TVP1

1 184 087

7,41%

6,61%

TVN

960 603

6,01%

7,92%

Dodajmy, że w marcu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,62 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Na dobre i na złe” straciło 390 tys. widzów, ale TVP2 nadal nie daje szans konkurencji

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MT
To super, moim zdaniem najlepszy serial w tej chwili z polskich produkcji. Także bezbłędnie konsultowany medycznie. Wielkie brawa dla Dwójki.
odpowiedź
User
MT
I szkoda, że TVNowski serial "Lekarze" znikł, bo także był bardzo dobrze dopracowany, chociaż pod koniec więcej było drama niż stricte-med
odpowiedź
User
Adamo023
Zgadzam się całkowicie. MjM to komedia i żenada przy Na Dobre. Podobnie Na Wspólnej.
odpowiedź