SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Na dobre i na złe' zyskało widzów i reklamodawców

Dzięki umiejscowieniu przez TVP 2 dwóch emisji tego samego odcinkaserialu "Na dobre i na złe" w atrakcyjnych pasmach, ma on łącznie ook. 2,7 mln widzów więcej niż rok temu - wynika z danych AGBNielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Od stycznia br. premiery serialu nadawane są w piątki o 20.10.12 odcinków wyemitowanych dotychczas o tej porze obejrzało średnio4,65 mln widzów, co dało Dwójce 28,91 proc. udziału w grupie 4+ i24,02 proc. w 16-49. Wśród wszystkich widzów stacja była w tymczasie liderem oglądalności.

Niewiele mniejszą widownią od premier cieszyły się niedzielnepowtórki, nadawane o 16.00. Oglądało je średnio 4,38 mln osób przyudziale wynoszącym odpowiednio 34,03 proc. i 31,43 proc. Takżewtedy TVP 2 zgarniała największą część rynku telewizyjnego.
.
Łączna średnia widownia premier i powtórek "Na dobre i na złe"wyniosła zatem ponad 9 mln osób. W analogicznym okresie ubiegłegoroku, gdy premierowe epizody serialu pokazywano w niedziele o 16.00i nie było emisji piątkowych, serial śledziło 6,28 mln widzów, codawało Dwójce 49,53 proc. udziału w 4+ i 43,86 proc. w 16-49 ioczywistą pozycję lidera.

Dzięki zmianie dnia i godziny emisji premierowego odcinka,serial zyskał także pod względem wpływów reklamowych. Mimo tego, żeobecne premiery w piątki mają mniej widzów niż zeszłorocznepremiery w niedziele, przyniosły do tej pory stacji 7,04 mln złwpływów reklamowych (dane za 12 odcinków) zaś przychody z reklamprzy premierowych odcinkach w analogicznym okresie ub.r. (w sumienadano w nim 14 epizodów, czyli o dwa więcej) były niższe iwyniosły 6,66 mln zł.

Oglądalność "Na dobre i na złe" odcinek poodcinku

Piątki 20.10

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

03-04-20094 304 62728,49%22,01%
27-03-20094 527 42428,95%24,14%
20-03-20095 238 56032,05%28,33%
13-03-20094 939 07131,13%25,41%
06-03-20094 308 97827,01%21,45%
27-02-20094 769 59329,49%23,89%
20-02-20094 555 35927,51%22,89%
13-02-20094 685 32629,38%25,28%
06-02-20094 678 79129,18%25,09%
23-01-20094 481 87327,35%23,21%
16-01-20094 855 19029,34%25,90%
09-01-20094 457 48327,18%20,60%
średnia4 649 30228,91%24,02%


Niedziele 16.00

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

05-04-20093 339 91533,70%31,61%
29-03-20094 020 23333,51%30,80%
22-03-20094 239 50230,79%28,00%
15-03-20093 697 29029,52%26,95%
08-03-20094 360 80534,88%31,04%
01-03-20094 068 39332,97%30,45%
22-02-20094 866 14036,13%34,60%
15-02-20094 398 10832,44%30,07%
08-02-20094 900 68235,41%33,13%
01-02-20094 653 71434,94%29,21%
18-01-20094 970 09137,37%35,42%
11-01-20095 013 06336,16%35,69%
średnia4 378 20734,03%31,43%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu

Piątki 20.10Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP 2 - Na dobrei na złe4 649 30228,91%
TVP 12 806 24217,45%
TVN2 663 33716,56%
Polsat2 288 09514,23%



Niedziele 16.00Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP 2 - Na dobrei na złe4 378 20734,03%
TVP 12 476 32019,25%
Polsat1 442 19011,21%
TVN1 019 5257,92%

Profil widowni "Na dobre i na złe"



AFFADH %
PłećMężczyźni7636,68%

Kobiety12263,32%
Wiek4- 9432,58%

10-15392,88%

16 - 19502,97%

20 - 24403,41%

25 - 29625,38%

30 - 34725,81%

35 - 39845,74%

40 - 441097,02%

45 - 491229,04%

50 - 5415012,39%

55 - 5914610,89%

60+16831,86%
Wlk.miastaWieś9938,65%

< 50 tys.10926,01%

50-100 tys.1028,62%

100-200 tys.927,27%

> 200 tys.9419,45%
ZawódTop management856,77%

Pracownicyszczebla średniego9213,12%

Pracownicyfizyczni i rolnicy9820,34%

Emeryci16343,35%

Inne5416,43%
WykształceniePodstawowe11752,90%

Średnie9929,90%

Wyższe10311,74%

Inne415,47%

Dołącz do dyskusji: 'Na dobre i na złe' zyskało widzów i reklamodawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl