„Na krawędzi” straciło 470 tys. widzów. Polsat na trzecim miejscu

Drugi sezon „Na krawędzi” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,42 mln widzów, czyli o 470 tys. mniej niż oglądało pierwszą serię pokazywaną wiosną ub.r. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Na krawędzi” straciło 470 tys. widzów. Polsat na trzecim miejscu
Marek Bukowski, Kamila Baar

Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia pierwszych trzech odcinków drugiego sezonu „Na krawędzi” wyniosła 1,42 mln osób. Przełożyło się to na 11,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Premiera serialu w Polsacie odbyła się w czwartek 4 września 2014 roku o godz. 21.05 i wyjątkowo tego dnia pokazano dwa odcinki. Natomiast od 11 września br. stacja w czwartki pokazuje już po jednym odcinku „Na krawędzi” - oglądać je można o 22.05.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek serialu Przed telewizorami zgromadził on 1,55 mln oglądających.

W porównaniu do pierwszej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., kryminalna produkcja straciła 470 tys. widzów. Wówczas średnia widownia trzech pierwszych odcinków  „Na krawędzi” (wszystkie pokazano w czwartki o 22.00) wyniosła 1,89 mln oglądających przy udziale na poziomie odpowiednio 17,35 proc. i 16,39 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN, nadający w tym paśmie „Ugotowanych”, „Kuchenne rewolucje” oraz filmy fabularne, co daje mu 13,61 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 („Ojciec Mateusz”, „Wrzuć na luuuz”, „Sprawa dla reportera” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem”; 11,85 proc.), a czwarte - TVP2 (filmy; 9,48 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) druga jest Dwójka, a dalej plasują się Polsat i Jedynka.

Warto dodać, iż drugi sezon „Na krawędzi” od lipca br. oglądać można w telewizji internetowej ipla (udostępniono tam dotąd 11 z 13 odcinków). Trzeba jednak podkreślić, że ipla pozwala na dostęp do serialu za dodatkową opłatą (9,90 zł za cały sezon, a 4,90 zł za jeden odcinek).

Fabuła drugiej transzy serialu związana jest z poszukiwaniami kilkumiesięcznego dziecka, porwanego przez ludzi handlujących żywym towarem. W każdym odcinku produkcji demaskowany jest uwikłany w sprawę przestępca, co przybliża widzów do poznania, kto stoi za bezwzględną grupą przestępczą. W obsadzie serialu są m.in. Kamila Baar, Zdzisław Wardejn, Tomasz Dedek, Jacek Rozenek, Ilona Ostrowska, Marek Bukowski i Maja Hirsch (więcej na ten temat).

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady