SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Na sygnale” hitem Dwójki. 2,5 mln widzów, wygrana z konkurencją i 12,6 mln zł z reklam

Jesienny sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,54 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 12,59 mln zł.

od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjskiod lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski

W tym roku Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję premierowych odcinków „Na sygnale” o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier. W pierwszym tygodniu (tj. od 22 do 26 sierpnia br.) serial był pokazywany codziennie o godz. 20.40 (tuż po popularnych „Barwach szczęścia”, które też wystartowały wcześniej). Natomiast od 31 sierpnia produkcja emitowana była już w swoim tradycyjnym paśmie - w środy o 21.45.

Średnia oglądalność jesiennej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 22 sierpnia do 21 grudnia br.) wyniosła 2,54 mln osób, co przełożyło się na 18,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Meassurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 16 listopada br., który zainteresował 3,16 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki, to emisje środowe o 21.45.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

TOP3

Start

Koniec

AMR

SHR %

16-11-2016

21:47:55

22:11:18

3 156 216

22,76%

26-10-2016

21:43:13

22:06:38

3 055 764

21,35%

14-12-2016

21:47:01

22:09:59

3 019 338

21,82%

TVP2 w czasie emisji jesiennego sezonu „Na sygnale” wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajął TVN, co przełożyło się na 10,45 proc. udziału. Trzeci był Polsat (10,62 proc.), a czwarta - TVP1 (8,90 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59 lat. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 minimalnie na prowadzenie wysunął się TVN, który wyprzedził Dwójkę.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2 - Na sygnale

2 542 189

18,35%

835 859

14,63%

1 407 152

16,67%

TVN

1 447 507

10,45%

842 914

14,75%

1 083 000

12,83%

Polsat

1 293 584

9,34%

726 779

12,72%

936 472

11,09%

TVP1

1 202 470

8,68%

430 887

7,54%

662 168

7,84%

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków „na sygnale” wyniosły 12,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 8,57 proc.

Dołącz do dyskusji: „Na sygnale” hitem Dwójki. 2,5 mln widzów, wygrana z konkurencją i 12,6 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamcio
Najlepszy serial wraz z na dobre i na złe ;)
odpowiedź
User
Tuberoza
Co by ta TVPiS zrobiła, gdyby nie produkcje z czasów Brauna i wcześniejszych :)
odpowiedź
User
kozanostra1992
Dla mnie ten serial to ogólnie syf i 2 m mułu, choć i tak jest dużo lepszy niż na początku - po 3 latach zrobiło się tak jakby luźniej i nie ma takiego napięcia jak w 1szych seriach, czasem nawet zdarzają się śmieszne sytuacje, a i dr Góra jakby mniej ważniakuje!!!

Jeśli chodzi o grę aktorów-amatorów, to jest ten sam poziom, co w gniotach produkowanych dla stacji komercyjnych, przez co można to samo zarzucić właśnie tej produkcji... czytałem parę forów nt. serialu i ciekawe wydaje się to, iż niezbyt przychylnie piszą o nim niektórzy ratownicy medyczni i uważają, że scenarzystów ponosi fantazja, która ma się nijak do rzeczywistości! Zastanawia mnie też, dlaczego seriale tygodniowe muszą mieć zawsze tytuły odcinków - niektóre nazwy są tak fantazyjne, że aż głupie... :D

PS. Aż dziwne, że takomedia do tej pory nie zrobiła żadnego "hita" dla TVPiS! :p
odpowiedź