„Na wielki apetyt małego brzuszka” - Indykpol reklamuje Jedyneczki

Rusza kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży przez Indykpol parówek dla dzieci Jedyneczki. Akcję pod hasłem „Na wielki apetyt małego brzuszka” przygotowała agencja Notorius.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterami kampanii Jedyneczek Indykpolu będzie czworo brand heroes, które mają przybliżyć tę markę dzieciom. Akcja - prowadzona pod hasłem „Na wielki apetyt małego brzuszka” - będzie też podkreślać dla rodziców zalety żywieniowe tych produktów.

Działania - zaplanowane od początku lutego do końca kwietnia - będą obejmować telewizję, prasę (magazyny dla rodziców, czasopisma branżowe dla dystrybutorów), internet (m.in. serwis jedyneczki.indykpol.pl) oraz materiały i aktywności BTL (m.in. promocje prosprzedażowe w sklepach, reklamy POS, obrandowane gadżety dla dzieci). Za obsługę kreatywną Jedyneczek odpowiada agencja Notorius, która zdobyła to zlecenie w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?