Nagroda McDonald's dla Twenty Four Seven PR

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Twenty Four Seven PR otrzymała od korporacji McDonald's w Europie nagrodę za długoletnią współpracę z firmą McDonald's Polska.

Twenty Four Seven PR pracuje dla McDonald's Polska od 1998. Świadczy usług "full service" PR ze szczególnym uwzględnieniem relacji z mediami, relacji z konsumentami oraz komunikacji wewnętrznej. Otrzymana nagroda obejmuje całokształt współpracy.

We wrześniu b.r. mija 5 lat udanej współpracy obydwu firm. Ciekawsze projekty zrealizowane wspólnie przez ten czas to "Trust & Transparency" - kampania promująca jakość produktów McDonald's dla mediów oraz pracowników (kampania nominowana do nagrody w konkursie Medium 2001), McZielona Liga - program promujący zbieranie makulatury wśród dzieci, McEkspert - program szkoleniowo- motywacyjny dla pracowników McDonald's Polska czy McPociąg - specjalny międzynarodowy pociąg firmy McDonald's na 10-lecie jej istnienia w Polsce i inne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"