SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najbardziej nielubiane przez widzów reklamy w 2006 r.

W 2006 roku do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) wpłynęło 19 skarg reklamowych.

- To mniej więcej tyle, co w poprzednich latach - mówi "Gazecie Wyborczej" Aneta Jamorek, asystentka przewodniczącej KRRiT.

Ranking nielubianych przez widzów reklam "GW” na podstawie danych KRRiT

1. LG Time Machine, telewizory z twardym dyskiem umożliwiającym nagrywanie programu telewizyjnego i odtwarzanie go o dowolnej porze. Para na kanapie uprawia seks, a na ekranie telewizora trwa mecz piłkarski. Lektor informuje, że dzięki telewizorowi LG „można przeżyć to wiele razy”.

2. Mentos Ice, guma do żucia. Bohaterem reklamy jest młody mężczyzna, na którego guma zadziałała tak orzeźwiająco, że jego sutki ożyły i stały się obiektem zainteresowania otoczenia.

3. Sprite, napój gazowany. Przygody pary chłopaków po kolei odgrywających role Sprite'a i pragnienia zdobyły już sporą popularność. Ale odcinek, w którym jeden z bohaterów szyje dla kolegi ubranie z surowego mięsa, a następnie wpycha go do pokoju z hienami, wywołał oburzenie widzów.

4. Warka Jasne Pełne, piwo. Głośna reklama z udziałem Jerzego Dudka, którą oprotestowali nie tylko widzowie, lecz także sami piwowarzy. Naruszała ona Ustawę o wychowaniu w trzeźwości zabraniającą producentom piwa kojarzenia swoich produktów z sukcesami towarzyskimi, sportowymi itp. Nie była zgodna również z kodeksem etycznym branży piwowarskiej”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najbardziej nielubiane przez widzów reklamy w 2006 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl