SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Najdokładniejsze golenie Braun'

1 października rozpoczęła się kampania nowej golarki Pulsonic marki Braun (Procter&Gamble), której hasłem przewodnim jest "Najdokładniejsze golenie Braun". Layouty projektów graficznych nawiązują do sonicznej technologii golarki i unikalnego mechanizmu Sonic Pulsing Action.

W ramach kampanii wykorzystane zostaną między innymi takie nośniki, jak backlighty, prasa oraz internet.

Kampania outdoorowa obejmie podświetlane backlighty w pięciu największych miastach w Polsce. Projekty przygotowane zostały pod kątem podwójnego efektu day&night, dzięki czemu w nocy odnosi się wrażenie, że golarka świeci.

Reklama realizowana będzie również w opiniotwórczych tytułach prasowych, których główną grupą docelową są mężczyźni.

GonnaBe przygotowała też bannery do najpopularniejszych portali internetowych. Kampania w internecie będzie realizowana równolegle z działaniami outdoorowymi i w prasie.

Projekty materiałów przygotowuje dział kreacji GonnaBe, kierowany przez Rafała Korulczyk, Creative Directora. Obsługą klienta po stronie agencji zajmuje się Agata Kaczor, Account Manager. Markę Braun reprezentuje Marta Pyrz i Witold Gedymin.

  • Więcej informacji:
  • Braun
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Najdokładniejsze golenie Braun'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl