SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Najedz się naprawdę, nie na chwilę!” – KFC reklamuje Mega Pocket (wideo)

Ruszyła kampania KFC reklamująca kanapkę Mega Pocket. Akcję – wykorzystującą m.in. technologię augmented reality – na zlecenie AmRestu przygotowały firmy Red8 Advertising, FireFly Creation, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.

„Najedz się naprawdę, nie na chwilę!” – KFC reklamuje Mega Pocket (wideo)

Kampania kanapki Mega Pocket podkreśla, że pozwala ona na długo zaspokoić głód. W ramach akcji na Facebookowym fanpage’u KFC Polska przez prawie 4 tygodnie prowadzony będzie konkurs, w którym co godzinę będzie można wygrywać zaproszenia na zestaw Mega Pocket. Ponadto dostępna jest tam niestandardowa prezentacja tej kanapki oparta na technologii augmented reality.





Kampania obejmuje też telewizję (Polsat, TVN, kanały tematyczne z oferty Polsatu, TVN, At Media i Discovery) oraz outdoor (citylighty w największych miastach). Spot telewizyjny na potrzeby akcji przygotowała agencja Red8 Advertising, a konkurs, prezentację w technologii augmented reality i materiały POS –agencja FireFly Creation.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction, a działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Najedz się naprawdę, nie na chwilę!” – KFC reklamuje Mega Pocket (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dzika zbokaczka
Najlepsze jajo, a zarazem ukryty knot, który działa na mnie deprymująco [Deprymatorze, odbądź ode mnie!], to facet grający bramkarza o facjacie Kazika Staszewskiego ;)

Jestem w szoku!

Dlaczego oni mu to zrobili?
odpowiedź
User
MaTeRoR
Szkoda że już nie ma standardowego zestawu POCKET MENU, po wycofaniu go na około półtora roku powrócił w nowej formie i mam nadzieje że jeszcze lepszej.
odpowiedź
User
Dolnoślązak
Niestety, dobrze to on wygląda tylko w reklamie. Samo opakowanie jest 2 razy większe od rzeczywistej wielkości 'kanapki' - czyżby zabieg marketingowy? Jednak najbardziej zawiodłem się na smaku, nie ma nic z dawnego pocketa, a sam smak jest zwyczajnie nijaki. Do tego niesmaczny sos który chyba jest w postaci śmietana + pieprz bo nawet nie przypomina tego majonezowego. Jak za tą cenę zwyczajne przegięcie.
odpowiedź